تاریخ انتشار: 1396/03/14 18:26
اختصاصی| با جدایی از بادران تهران؛
کد خبر: 206137

بهتاش میثاقیان در راه صنعت نفت آبادان

مدافع چپ فصل گذشته بادران تهران در راه لیگ برتر قرار گرفته است.
بهتاش میثاقیان در راه صنعت نفت آبادان

به گزارش فرتاک ورزشی، بهتاش میثاقیان مدافع چپ فصل گذشته تیم فوتبال بادران تهران که آخرین گل این تیم در رقابت‌های لیگ یک را از فاصله 35 متری وارد دروازه پارس جنوبی جم کرده بود، به دلیل نامشخصی توسط سرمربی بادران در لیست خروجی این باشگاه قرار گرفت و با جدایی از این تیم، اکنون پیشنهاد وسوسه برانگیز لیگ برتر به سراغش آمده است.

میثاقیان که هرجا پدر رفته، او نیز همراهش بوده است، از لحاظ فنی آنقدر رشد کرده است که اکنون به غیر از تیم پدرش، از تیم صنعت نفت آبادان نیز پیشنهاد همکاری دریافت کرده است.

صنعت نفت آبادان که تاکنون فرید بهزادی کریمی - مرتضی اسدی - جاسم کرار - داوود نوشی صوفیانی - مهرداد جماعتی - وحید اسماعیل بیگی - امید جهانبخش و آگوستو سزار را جذب کرده است، به غیر از جماعتی، دفاع چپ تخصصی این تیم ندارد و به نظر می‌رسد حضور میثاقیان در برزیل ایران قریب به ذهن باشد.

البته این نکته را نیز باید خاطر نشان کرد که صنعت نفت آبادان از سهمیه لیگ یکی اش هنوز استفاده‌ای نکرده است و می‌تواند نام میثاقیان را به عنوان سهمیه لیگ یکی رد کند و با یک تیر دو نشان بزند یعنی علاوه بر خرید مناسب، ضعف دفاع چپ خود را نیز پوشش دهد.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4meww8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهتاش میثاقیان در تور تیم‌های لیگ برتری
اختصاصی| باشگاه‌های لیگ برتری خواهان مدافع چپ بادران شدند؛

مدافع مس کرمان به صنعت نفت آبادان پیوست
اختصاصی| با عقد قراردادی یک ساله؛