تاریخ انتشار: 1396/03/14 22:51
بازیکن جدید گل گهر مطرح کرد؛
کد خبر: 206094

مهیار نوری: تا قبل از شروع تمرینات گل گهر پیشنهاد لیگ برتری بیاید می‌توانم جدا شوم

مهیار نوری فصل گذشته بازی های خوبی در مس رفسنجان انجام داد و همین باعث شد که چشمان تیز بین وینگو را بگیرد.
مهیار نوری: تا قبل از شروع تمرینات گل گهر پیشنهاد لیگ برتری بیاید می‌توانم جدا شوم

 

به گزارش فرتاک ورزشی، او خیلی زود با گ لگهر سیرجان تیم سوم لیگ دسته اول قرارداد امضا کرد. به این بهانه با این مدافع اسبق داماشی ها همکلام شدیم :

فصل گذشته همین بازه زمانی بود که خیلی زود با ماشین سازی لیگ برتری قرارداد بستی و خیلی زود هم تیمت را عوض کردی . دلیلش چه بود؟

فصل عجیبی برایم بود . اولین سالى بود که میخواستم از شهرم خارج شوم و یکى از دلایل تغیرات پی در پی، عدم تجربه ام بود. ابتدا با ماشین سازی قرارداد بستم ولی حس کردم این تیم نمی تواند فوتبالی به من کمک کند . همانطور که دیدید در نهایت این تیم به لیگ یک نیز سقوط کرد. بعد از آن با بادران قرارداد امضا کردم به زعم خودم این انتخاب نیز چندان درست نبود و خیلی زود به اشتباهم پی بردم. خدا را شکر به تیم مس رفتم و واقعا سال خیلى خوبى را کنارشان تجربه کردم. جا دارد از طریق سایت اف سی داماش از مردم خوب رفسنجان تشکر کنم که خیلى به من لطف داشتند. خیلى سال خوب و پر خاطره اى در آنجا داشتم.

این فصل هم مانند فصل گذشته خیلی زود تیم جدیدت را انتخاب کردی . نگران نیستی که تجربه تلخ ماشین سازی دوباره برایت تکرار شود؟

درست است که خیلی زود تیم جدیدم را انتخاب کردم ولی این انتخاب مشروط است. این را هم در نظر بگیرید که در لیگ یک بهترین گزینه را انتخاب کردم. گلگهری ها سال گذشته تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به سپیدرود از صعود به لیگ برتر بازماندند و هدف شان در فصل جدید صعود به لیگ برتر است. این تیم مربی بزرگ و کارکشته ای دارد. با آقای وینگو بگویچ تنها به صعود فکر می کنیم. از مدیرعامل گلگهر نیز سپاسگزارم که راه لیگ برتر را برایم باز گذاشته است.

یعنی می توانی قراردادت را فسخ کنی؟

طبق صحبتی که با مدیریت باشگاه داشتم در صورتیکه پیش از شروع تمرینات، پیشنهاد خوب لیگ برتری برسد می توانم قراردادم را فسخ نمایم اما به محض شروع تمرینات گل گهر دیگر تمام انرژی ام را تنها برای این تیم می گذارم .

از همان روزی که از داماش جدا شدی زمزمه بازگشت دوباره ات به فوتبال رشت شنیده می شد. آیا پیشنهادی در آن برهه داشتی؟

بله پیشنهاد داشتم و علاقه داشتم برگردم و کمک کنم به تیم شهرم که با مخالفت مدیرعامل تیمم مواجه شدم و نتوانستم به رشت بازگردم.

گویا بزودی دانشگاه ات تمام می شود و باید سرباز شوی.

بله درسم به زودی تمام خواهم شد و لاجرم باید سرباز شوم اما تا به امروز به این موضوع فکر نکردم .

در این فصل چند بازی داماش را از نزدیک مشاهده کردی . داماش در فصل جدید را چطور دیدی و چه تفاوتی با تیمی که خودت در آن بازی می کردی داشت؟

در این فصل چهار بازی داماش را از نزدیک دیدم که دو بازی در زمان آقای رامیز بود که اصلا خوب فوتبال نمی کردند و دو بازی هم زمان آقای طباطبایی . از زمانی که هادی خان تیم را گرفتند واقعا شرایط تیم بهتر شد و با حفظ توپ بالا موقعیت های خوبی خلق میکردند لیکن توپ ها به گل تبدیل نمی شد . شک نکنید اگر از ابتدا آقای طباطبایی این تیم را می بست الان داماش را در لیگ یک می دیدیم.

شرایط دو داماش هم اصلا قابل قیاس با هم نبود. در داماش جدید اصلا در تیم بستن به درستی عمل نشد. بازیکنان بومی با کیفیتی داریم که می توانستند به داماش کمک کنند. مشکل بزرگ فوتبال رشت این است که در زمان پول داشتن ارزش بازیکنان بومی را پایین می آورند و بلافاصله بعد از اینکه خبری از پول نیست بازیکنان بومی با ارزش می شوند !

درپایان اگر حرف ناگفته ای داری از طریق اف سی داماش می توانی بیان کنی.

امیدوارم روزی برسد که استان ما نیز نظیر استان های کرمان ، اصفهان و آذربایجان شرقی برنامه ریزی درستی بر روی ورزش داشته باشد . استان و بوِیژه شهر ما پر از استعدادهای ناب است که اگر کمی به آن ها توجه شود می توانند بدرخشند .

امیدوارم امسال برای داماش و سپیدرود و حتی ملوان برنامه ریزی درستی شود و شاهد درخشش این تیم ها باشیم .

این را بدانیم که سپیدرود با برنامه ریزی درست و با هدف توانست از لیگ دسته دوم به لیگ برتر برسد بنابراین در صورت داشتن استراتژی مناسب و کمی از خودگذشتگی می توان به راحتی به موفقیت دست یافت. بازیکنان سپیدرود برادری خودشان را ثابت کردند و از هویت رشت و گیلان دفاع کردند حال نوبت مسئولین محترم است که برادری شان را ثابت کنند و هر چه زودتر تکلیف این تیم مردمی را مشخص کنند .

شاید این حرفم تلخ باشد ولی سیاست را قاطی ورزش نکنیم و به پیشرفت ورزش کمک کنیم . در پایان می خواهم بگویم که خوشحالم که مردم شهرم خوشحال هستند .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ybk5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع مس رفسنجان با گل گهر قرارداد بست
اختصاصی| اولین ورودی گل گهر در فصل جدید؛

دروازه‌بان گل گهر در تور تیم متمول لیگ یکی!
اختصاصی| توافق اولیه صورت گرفت؛

مدافع راست گل گهر به سپیدرود رشت پیوست
اختصاصی| با قراردادی یک ساله؛