تاریخ انتشار: 1396/03/22 15:28
مربیان بومی دو مس ابزار موفقیت می‌خواهند؛
کد خبر: 204255

انگشت‌های موفقیت برای نخعی و سامره کدامند؟!

لیگ یک پیش رو برای فوتبال کرمان فصلی بسیار مهم محسوب می‌شود. جدا از باوری که هر سه تیم مس کرمان، مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان برای صعود به لیگ برتر دارند و هواداران آن‌ها نیز برای این موضوع توقعات خاص خود را دارند، حضور دومربی جوان کرمانی بر مسند دو تیم مس کرمان ومس رفسنجان، سبب می‌شود که حساسیت برای فوتبال کرمان در فصل جدید بسیار بالا باشد.
انگشت‌های موفقیت برای نخعی و سامره کدامند؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، قطعا موفقیت این مربیان می‌تواند تحول اساسی در کل جامعه فوتبال کرمان به وجود بیاورد و نام‌های جدیدی از فوتبال کرمان وارد چرخه‌ی مربیان کند.

همین سبب می‌شود که انگیزه‌ی مربیانی مثل نخعی وسامره برای هدایت دو مس صد چندان باشد و آن‌ها برای موفقیت در لیگ یک این فصل بی‌قراری می‌کنند.

اما لازمه‌ی اصلی آن‌ها جدا از انگیزه‌های بالا و دانش فنی که باید در جریان بازی‌ها به نحو احسن از خود نشان دهند، ابزار و ملزوماتی است که هر دوی این مربیان برای موفقیت نیاز دارند.

قطعا نخعی و سامره هرگز به صرف انگیزه‌های خود نمی توانند به منزل مقصود برسند و ان‌ها در کنار خود ابزارهای زیادی برای موفقیت لازم دارند.

در مرحله‌ی اول ان‌ها حمایت تمام قد و همه جانبه‌ای را می‌خواهند که باید از مقامات راس باشگاه گرفته تا هواداران وتمامی اضلاع جامعه‌ی فوتبال استان را در کنار خود ببیند تا بتوانند با اعتماد به نفس تیم‌های خود را با افکار خود همراه کنند.

قطعا این حمایت اصلی‌ترین لازمه موفقیت آن‌هاست و این دومربی جوان اصلا نباید استرس از دست دادن جایگاه خود در کوتاه مدت را داشته باشند تا با این استرس و تفکر ناشی از آن، دست به تصمیمات احساسی و در نهایت اشتباه بزنند.

نکته‌ی دوم، هر دوی این مربیان جوان نیاز به یک کادر بسیار قوی و مجرب دارند تا با تشکیل یک تیم فنی خوب که در راس آن‌ها سامره و نخعی قرار می‌گیرند، به نوعی انجام کار را به خوبی بین خود تقسیم کنند.

وجود یک مربی بزرگ در کنار آن‌ها که می‌تواند یک تمرین دهنده‌ی درجه یک خارجی که البته ادعایی هم برای سرمربی‌گری نداشته باشد، کار این دومربی را راحت‌تر خواهد کرد. مربیانی از دسته فلیمینگ و یا یورگن گده که به علم روز تمرین‌ دهی آشنا هستند و در زمان لازم می‌توانند بهترین مشاوره‌ها را به این مربیان بدهند، می‌تواند در کنار آن‌ها بسیار کارآمد باشد.

همچنین به کار گماردن مربی بدنساز و دروازه‌بان خوب و همچنین آنالیزورهای نخبه در کادر فنی دو مس وکنار سرمربیان آن‌ها، در نهایت یک تیم عالی در کادر فنی می‌سازد و این موضوع نیز جزو لوازم این مربیان محسوب می‌گردد.

نکته‌ای که نباید از ان غافل شد یکدلی و انسجام این کادرهای فنی است و تبعیتی است که این کادر با همه قدرت فنی بالای خود باید از سرمربی تیم و تصمیماتش داشته باشد.

و درنهایت اصلی‌ترین ابزار هر دوسرمربی تیمی است که برای آن‌ها تشکیل و جمع می‌شود... قطعا هر دوی این سرمربی‌ها بنا به همان انگیزه‌هایی که برای موفقیت دارند، جدا از خیلی مسائل غیر فنی، به دنبال تشکیل بهترین تیم ممکن با حضور آماده‌ترین بازیکنان هستند و این حسن بزرگی برای هر دو تیم مس در این فصل محسوب می‌شود.

تشنگی آن‌ها برای موفقیت برروی نیمکت سبب می‌شود که آن‌ها به بهترین نفرات بازی بدهند و از همین رو دو باشگاه مس کرمان ومس رفسنجان با جذب بازیکنان خوب و آماده قطعا ضرر نخواهند کرد.

هر دو باشگاه در این فصل وظیفه‌ی مهمی برای بستن یک تیم باانگیزه و سرحال برای سرمربیان خود دارند وقطعا این دومربی با ابزار لازم خود که همان تیم باانگیزه و آماده است، در لیگ یک این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

دو باشگاه مس قطعا شاخص‌های لازم برای موفقیت دو سرمربی خود را در نظر دارند و با اعمال آن‌ها برای مربیانشان، زمینه موفقیت برای نخعی و سامره را در این فصل فراهم خواهند کرد. موضوعی که در روزهای آتی بیشتر به چشم خواهد خورد تا ارزیابی شود.

خبرنگار: "سعید قرائی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4doaom

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستیار اول علی سامره در مس رفسنجان مشخص شد
مربی فصل قبل آلومینیوم در رفسنجان؛

جریان‌سازی خاص برای تصمیم سرمربی مس کرمان
هواداران نخعی را نمی‌خواهند؟؛

سرمربی جدید مس کرمان مشخص شد
اختصاصی| جانشین ابراهیم‌زاده بالاخره معرفی شد؛