تاریخ انتشار: 1396/03/29 12:35
دو تا زدی یکی نوش کن؛
کد خبر: 202516

بررسی نقل و انتقالات گل گهر سیرجان در فصل 97-96

گل گهر سیرجان در فصل نقل و انتقالات روزهای سختی را گذراند.
بررسی نقل و انتقالات گل گهر سیرجان در فصل 97-96

به گزارش فرتاک ورزشی، در روزگاری که بازیکنان گل گهر تنها 250 میلیون تومان قیمت داشتند، پس از یک سال خوب با گل گهر در لیگ یک و رسیدن به جایگاه سوم جدول در فصل گذشته، ناگهان قیمت بازیکنان ارزشمند گل گهر زیاد شد و همین امر سبب شد تا مسئولان این تیم نتوانند مهره‌های خود را در تیم نگه دارند.

گل گهر برای خط و نشان کشیدن برای رقبا نیاز به ترکاندن یک بمب در نقل و انتقالات داشت. آنها در اولین گام مهیار نوری را جذب کردند و پس از آن، اسماعیل کیانی را مجددا به سیرجان آوردند و با دو بازیکنی ورودی و کلی بازیکن خروجی، امیدوار به روزهای آینده بودند.

گل گهر تا دو-سه روز گذشته بمبی نترکانده بود اما سه روز قبل بود که ناگهان عکس‌های کنار مدیرعامل گل گهر زیاد شد و آنها با روندی روبه رشد، بازیکنان باکیفیتی را جذب کردند. از آرمان شهدادنژاد و سعید رازانی گرفته تا حامد زمانی و مجید جلالی فر که همگی در یک روز، با گل گهر قرارداد بستند که نشان از قدرت این تیم در بازار نقل و انتقالات دارد.

بی‌شک بمب نقل و انتقالاتی سیرجانی‌ها را می‌توان به ورود رضا درویشی به این تیم قلمداد کرد. بازیکنی که تمامی بازی‌های بادران در نیم فصل دوم را بازی کرد و بسیار موثر بود. جنگ نقل و انتقالاتی میان دو تیم بادران و گل گهر همچنان ادامه دارد و بادرانی‌ها که دو بازیکن شاخص گل گهر به نام‌های اکبر صغیری و مهرداد آوخ را جذب کرده بودند، اکنون از گل گهر رکب خوردند و دیگر رضا درویشی را با لباس نارنجی نمی‌بینند و او را در لباس آبی گل گهر خواهند دید و به قول معروف، بادران دوتا زد و یکی نوش کرد.

گل گهر همچنین با چند بازیکن شاخص خود از جمله هادی رکابی، عیسی پرتو، سجاد اژدر، پیمان نامور و چند بازیکن دیگر تمدید کرد و انتظار می‌رود وینگو بگوویچ تا دو، سه روز آینده و با اضافه کردن چند بازیکن جدید، تیمش را برای فصل آتی آماده کند.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pkvk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد وینگو بگوویچ با گل گهر تمدید شد
وینگو یک سال دیگر در سیرجان؛

گل گهر سیرجان 3 بازیکن جدید جذب کرد
کولاک بگوویچ در نقل و انتقالات؛

توافق نهایی هافبک گل گهر با ملوان
امروز یا فردا نهایی می‌شود؛