تاریخ انتشار: 1396/03/30 14:36
در گفتگو با فرتاک ورزشی مطرح شد؛
کد خبر: 202266

مرتضی رنجبری: با نفت مسجدسلیمان توافق شفاهی کردم و قراردادی امضا نکردم

صبح امروز بود که کانال‌های منتصب به باشگاه نفت مسجدسلیمان خبر از عقد قرارداد مرتضی رنجبری مهاجم فصل گذشته سیاه‌جامگان مشهد با این تیم داده بودند.
مرتضی رنجبری: با نفت مسجدسلیمان توافق شفاهی کردم و قراردادی امضا نکردم

به گزارش فرتاک ورزشی، پس از آنکه خبر پیوستن مرتضی رنجبری به نفت مسجدسلیمان در رسانه‌ها پیچید، خبرنگار فرتاک ورزشی طی تماسی با این بازیکن از وضعیتش مطلع شد و او عقد قرارداد با نفت مسجدسلیمان را تکذیب کرد و مدعی شد با مسئولان این تیم به توافقات شفاهی دست یافته است.

مرتضی رنجبری در این خصوص به خبرنگار ما گفت: طی تماسی که سرمربی محترم تیم نفت مسجدسلیمان با من داشتند، من به ایشان گفتم که اولویتم حضور در لیگ برتر است و اگر لیگ برتر منتفی شود، به تیم تهرانی فکر می‌کنم و اگر به تیم‌های شهرستانی بخواهم بپیوندم، به نفت مسجدسلیمان خواهم رفت.

وی افزود: از خبر عقد قرارداد با نفت مسجدسلیمان شوکه شدم و به دلیل مشکلات شخصی که دارم، اولویت من حضور در تهران خواهد بود و اگر بخواهم به تیم شهرستانی بروم، نفت مسجدسلیمان برایم در اولویت است.

گفتنی است تاکنون نفت مسجدسلیمان عباس عسگری، حسین موجی، علی گودرزی، محمد علی نژاد، صادق صادقی، بابا احمدی، سعید غلامی، عباس یحیی بیگی، حمید نعمتی و بهرام احمدی را جذب کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmvey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک نفت مسجدسلیمان به ملوان پیوست
هافبک خوش نقش در انزلی؛