تاریخ انتشار: 1396/03/31 14:01
کد خبر: 201996

پشت پرده حضور بازیکن خونه به خونه در ملوان؛ دست‌نشان خواست ثواب کند کباب شد!

عصر دیروز و در اتفاقی تعجب برانگیز، بازیکن خونه به خونه به ملوان پیوست تا موج اعتراضات به نادر دست نشان در اینستاگرام آغاز شود.
پشت پرده حضور بازیکن خونه به خونه در ملوان؛ دست‌نشان خواست ثواب کند کباب شد!

به گزارش فرتاک ورزشی، نادر دست نشان که فصل گذشته روی نیمکت خونه به خونه نشسته بود و از محبوبیت خوبی برخوردا بود، پس از خروج از این تیم و رفتن به تیم ملوان، مورد انتقاد هواداران بابلی مواجه شد و همین امر، سبب نفاق و دشمنی بین دست‌نشان و بابلی‌ها شد.

درحالی که باشگاه خونه به خونه حساب ویژه‌ای روی بازیکنان جوان خود کرده بود، نادر دست نشان در اقدامی امیرحسین یحیی زاده، هافبک توانمند امیدهای خونه به خونه را سرباز ملوان کرد تا واکنش هواداران بابلی نسبت به این جریان شدت پذیرد و با حمله گازانبری به صفحه شخصی دست‌نشان، به این اتفاق اعتراض کنند.

گویا امیرحسین یحیی زاده به جمع بابلی‌ها باز گشته است. نادر دست نشان در یکی از گروه‌های هواداری عنوان کرد: «طی تماسی که حاج قاسم حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه با او داشته، امیرحسین یحیی زاده را به باشگاه خونه به خونه بازگردانده است و او دیگر بازیکن ملوان نیست».

دست نشان معتقد است که خانواده این بازیکن از وی خواسته تا او را سرباز ملوان کند و در ادامه این پیام تلگرامی افزود: «دوستان و خانواده امیرحسین یحیی زاده از من خواستند تا او را سرباز کنم و به همین دلیل خواستم به او کمک کنم اما طی تماسی که حاج قاسم حسن زاده با من داشت، تصمیم به برگشت امیرحسین یحیی زاده گرفتم».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vv9x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیرحسین یحیی زاده و محمد قریشی به خونه به خونه بازگشتند
با تائید نادر دست نشان؛

دست نشان به سمت بابل حرکت کرد
برای مذاکره با مالک خونه به خونه؛

رسمی؛ نادر دست نشان سرمربی ملوان شد
با تایید اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان؛