تاریخ انتشار: 1396/04/01 13:19
خوزستان شایسته بهترین هاست؛
کد خبر: 201766

مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان آستانه تحمل خود را بالا ببرند

خوزستان مهد فوتبال این سرزمین بوده و مسجدسلیمان بعنوان نخستین مکانی که فوتبال در آن جا شروع وبه کل ایران رواج داده است، قابل احترام می باشد.
مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان آستانه تحمل خود را بالا ببرند

به گزارش فرتاک ورزشی، خوزستان را چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم در فوتبال این سرزمین در نوک قله قرار دارد و باید به او احترام گذاشت . بزرگانی در این استان پرورش یافته اند که حضورهریک از آنها در فوتبال این آب و خاک تاثیرگذار بوده است که سردمدار آنها استاد فقید و اخلاق فوتبال، مرحوم پرویز دهداری می باشد که نه تنها در خوزستان بلکه در فوتبال کشور یک استثنا و نمونه اخلاقی می باشد.

این که می گوییم فوتبال خوزستان و به طور مشخص در این مطلب مسجدسلیمان به این خاطر است که فوتبال بدون این استان زرخیز، در ایران بی معنی بوده و اصلا نمی توان تصور کرد که روزی برسد و فوتبال خوزستان در سطح اول این مملکت حضور نداشته باشد.

صرف نظر از تیم های فولادخوزستان و استقلال خوزستان واستقلال اهواز و... آن چه که در لیگ یک از این استان وجود دارد، نفت مسجد سلیمان است که سابقه حضور در لیگ برتر را هم در کارنامه خود دارد و طبیعی است هر حرکت این تیم مورد توجه رسانه ها و اهالی فن و هواداران پر شمار این تیم می باشد.

حضور محمود فکری بعنوان سرمربی در نفت مسجد سلیمان، خود مزید بر علت است تا بدانیم تا چه اندازه فوتبال خوزستان و مسجدسلیمان می تواند مورد توجه رسانه های گروهی باشد و فرتاک ورزشی هم از این قائده مستثنی نیست و هر حرکتی در این تیم جذابیت های خاص خود را دارد.

این مقدمه به این دلیل بود تا نقش و جایگاه فوتبال خوزستان در ایران را به زبان ساده بیان کرده باشیم و تشکری از مدیران نفت مسجدسلیمان که در تلاش برای رفع مشکلات و توجه به امر فوتبال و جوانان این شهرستان می باشند، اما بد نیست این عزیزان کمی هم نسبت به انتقادات و پیشنهادات مطرح شده سعه صدر داشته و بدانند که رسانه کارکرد خود را دارد و مخاطبین منتظر اخبار و اطلاعات تیم های مورد علاقه می باشند.

دیروز یک خبر بر روی خروجی سایت فرتاک ورزشی قرار گرفت با این تیتر: «بازیکنی بیاورید تا لیاقت پوشیدن پیراهن نفت را داشته باشد» 

این روزها هواداران تیم نفت مسجدسلیمان انتظار دارند بازیکنان خوبی جذب شوند. 

دیروز تعدادی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان با مدیران تیم دیدار و گفت‌وگو کردند. آنها خطاب به مسوولان نفت اعلام داشتند بازیکنانی جذب شوند که کارآیی لازم را برای گرفتن نتایج خوب داشته باشند و بتوانند سهمیه لیگ‌برتر را بگیرند.

هواداران نفت در ادامه افزودند: برای موفقیت در فصلی جدید می‌بایست بازیکنان جوان و آماده‌ای جذب کرد که لیاقت پوشیدن پیراهن نفت را داشته باشند.

این کل مطلب منتشر شده در سایت فرتاک ورزشی بوده به همراه یک قطعه عکس از آرشیو که مربوط به نفت مسجدسلیمان بوده است .

این مطلب یک تلنگر به تیمی است که همه دوستش داریم همان طور که هواداران نگرانش هستند و اگر یک تماس با شمامدیران  دارند، ده ها تماس و پیام به سایت و کانال ارسال می کنند و نگرانی خود را اعلام می کنند .نگرانی که بحق است و باید مواظب بود و توقع داریم که مدیران نفت مسجدسلیمان با هر مطلبی واکنش نشان ندهند و بپذیرند که این حق طبیعی آنها می باشد و فرتاک ورزشی هم با نهایت احترامی که برای تمامی زحمات کشان عرصه ورزش به خصوص نفت مسجدسلیمان دارد، نگران این تیم و هواداران و مردم خونگرمش می باشد.

جان کلام این که بیایم قبل از واکنش به اخبار، به فکر رفع مشکلات باشیم و انعکاس این مطالب را به فال نیک بگیریم و قبل از وقوع مشکل در جهت رفع آن بر آیم و این سایت آمادگی دارد نسبت به جوابیه و یا هر توضیح دیگری از سوی مدیران نفت می باشد چرا که افتخار می کنیم فرتاک ورزشی متعلق به هیچ باند و گروهی نبوده و نخواهد بود و تریبونی است برای هر آن کس که بخواهد در ورزش این مملکت خدمت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmmz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنی بیاورید تا لیاقت پوشیدن پیراهن نفت را داشته باشد!
اعتراض شدید هواداران نفت مسجدسلیمان؛