تاریخ انتشار: 1396/04/05 18:11
خودمان را گول نزنیم؛
کد خبر: 200682

بازیکنان لیگ برتری بی کیفیت در لیگ یک

هر ساله باشگاه‌های لیگ یکی در صدد جذب بازیکنان لیگ برتری بوده‌اند که از قضا، بی‌کیفیت‌ترین آنها نسیب‌شان شده است.
بازیکنان لیگ برتری بی کیفیت در لیگ یک

 همانگونه که لیگ یک پشوانه‌ای مهم برای بالا بردن کیفیت لیگ برتر به شمار می‌آید، لیگ یک نیز می‌توان سکوی پرش مجدد بازیکنان لیگ برتری باشد. به عنوان مثال محمد عباس زاده دو فصل قبل در لیگ برتر و در لباس راه‌آهن تهران ناامید کننده ظاهر شد اما با ورود به لیگ یک و پوشیدن لباس نساجی و آقای گل شدن، موفق شد مجددا به لیگ برتر برود.

هر ساله اکثر تیم‌های لیگ یکی بازیکنانی را از لیگ برتر جذب خواهند کرد که تا امروز (دوشنبه) شمار بازیکنان ورودی از لیگ برتر به لیگ یک به عدد قابل توجه 19 بازیکن رسیده است. عددی که انتظار می‌رود تا روزهای آینده به 50 نیز برسد و نقش لیگ برتری‌ها در لیگ یک بیشتر شود.

باشگاه‌های نساجی، خونه به خونه و ملوان سه باشگاهی هستند که تاکنون بیش از یک بازیکن لیگ برتری را در تیم خود می‌بینند و اگر منصافه به لیست ورودی تیم‌ها نگاهی بیاندازیم، اکثر تیم‌ها از بازیکنان بی‌کیفیت و سوخته در تیم خود استفاده می‌کنند و ما نباید خودمان را گول بزنیم و باید از ورود چنین توطئه‌ای علیه لیگ یک، جلوگیری شود.

از بازیکنان باکیفیت لیگ برتری که تا به این لحظه از نقل و انتقالات به لیگ یک منتقل شدند می‌توان به حجت صدقی، احمد حسن‌زاده، پیمان رنجبر، مهرداد عبدی، محسن آذرباد، سالار افراسیابی و بهرام رشیدفرخی اشاره کرد و دوست‌داران لیگ یک انتظار دارند که در روزهای آینده، مسئولان تیم‌های مختلف لیگ یکی بازیکنان باکیفیتی را به تیم‌های خود تزریق کنند.

نویسنده: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzrjk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صادرات تابستانی لیگ یک؛ از قائدی و مصلح تا شاید یزدان‌دوست و بهتاش
بیش از 32 بازیکن لیگ یکی در لیگ برتر؛

مصطفی نوروزی یا لیگ برتر، یا تمدید با بادران؟!
اختصاصی| باشگاه بعدی بمب نقل‌وانتقالات کجاست؟؛