تاریخ انتشار: 1396/04/07 11:01
باتوجه به حواشی به وجود آمده؛
کد خبر: 200302

آیا بازیکن جدید نساجی یک فلافل فروش بود؟!

عصر دیروز یکی از کانال‌های هواداری باشگاه نساجی در اقدامی خودسرانه و بدون تدبیر، اقدام به حمله گازانبری به سوی مهاجم نساجی پرداخت که واکنش اهالی ورزش را در پی داشت.
آیا بازیکن جدید نساجی یک فلافل فروش بود؟!

 این کانال هواداری، اول این مهاجم را به بازیکنی بی‌کیفیت توصیف کرد و سپس عنوان کرد که او در فلافل فروشی برادرش در اهواز، فلاف فروش بود و در پایان نیز این بازیکن را متهم به خودکشی کرد.

با وجود تمامی این اتهامات، باید گفت که بازیکن جدید نساجی (س.ح)، در زمانی که در تیم‌های خوزستانی فوتبال بازی می‌کرد، پدیده فوتبال ایران بود و درحالی که برخی حواشی و بدشانسی به او روی آورده بود، سال گذشته به لیگ عمان رفت و در لیگ فرسایشی عمان، توانست با 14 گل آقای گل این لیگ شود و درحالی که از یک تیم عمانی و دو تیم لیگ برتری ایرانی پیشنهاد دریافت کرده است، ترجیح داده در تمرینات نساجی شرکت کند تا نظر کادرفنی را به خود جلب کند که تاکنون نیز به این مهم دست یافته است.

شایعه فلافل فروشی این بازیکن صحیح است، اما چه زمانی؟! زمانی که این بازیکن در زمان مصدومیتش، در کنار برادرش و در گرمای سوزناک اهواز، مشغول کسب روزی حلال بود. شایعه خودکشی وی نیز صحیح است اما چه خوب است که علت خودکشی را نیز می‌دانستیم! (س.ح) بخاطر مدیرعامل وقت باشگاه رشتی و اختلافاتی که با این تیم پیدا کرده بود اقدام به این کار کرد و هزاران ماجرای دیگر که هر انسانی بود، از دنیا زده می‌شد و خودکشی را به ادامه حیات ترجیح می‌داد.

جدای از اتهام زنی دروغ این کانال، ریختن آبروی مومن سفارشی است که ائمه معصوم به ما آموخته‌اند. کاری به بحث فنی (س.ح) نداریم و در این مورد باید سرمربی نساجی پاسخ دهد زیرا نسبت به تمامی بازیکنانش احاطه دارد اما آنچه مسلم است، حمله بی‌تدبیر این کانال هواداری به این بازیکن است که شاید در روزهای آینده، برای این کانال گران تمام شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27vw8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمدعلی نعمتی از نساجی جدا شد!
با خرید دو گلر جدید؛

مدافع راست پیکان تهران به نساجی پیوست
دومین ورودی نساجی از پیکان؛