تاریخ انتشار: 1396/04/07 23:33
برای حضوری قدرتمند در لیگ یک؛
کد خبر: 200098

آغاز تمرینات مس رفسنجان با هدایت علی سامره+عکس

تمرینات تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان از امروز چهارشنبه 7 تیرماه 96 به طور رسمی آغاز شد این تمرینات با تمامی بازیکنان زیر نظر کادر فنی آغاز شد.
آغاز تمرینات مس رفسنجان با هدایت علی سامره+عکس

 در حاشیه تمرینات تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان ، محمود محمودی نیا مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان قبل از تمرین در رختکن این تیم ضمن معرفی علی سامره به بازیکنان و همچنین معرفی بازیکنان تیم به کادر فنی طی صحبت هایی افزودند خوشحالم که در جمع باصفای شما حضور دارم و قطعا همه کسانیکه اینجا حضور دارند همه یک خانواده و تیم هستیم که روزهای سختی را در پیش رو داریم و انسانهای سخت کوش با تلاش به اهداف خود می رسند همه باید کمک کنیم ،ما یک تیم با کیفیت با  انگیزه های بالا هستیم و باید به این فکرکنیم که یک تیم برنده باشیم ما باید یک شخصیت تیمی خوبی داشته باشیم ، با همدلی به اهداف اصلی خود می رسیم .

وی بیان داشت :برای وضعیت خوب در فصل 96- 97 باید تلاش کنیم و همراهی و تمرکز سرلوحه کارمان باشد.ایشان فلسفه تیم را اتحاد همراه با تلاش دانست و گفت :کیفیت تمرینات را  با سخت کوشی و همدلی می توانیم بالا ببریم و ورود به مسابقات می تواند نشان دهد که ما یک تیم برنده هستیم .وی تصریح کرد :ما اینجا برای منافع شخصی جمع نشده ایم منافع تک تک ما ،پرسنل و همه بازیکنان اینجاست ،ما نباید خودخواهی و خودمحوری کنیم همه باهم هستیم.

ما در این جمع به دنبال تفرقه و خودخواهی نیستیم و با ان کنار نمی اییم فلسفه این باشگاه یک فرهنگ برد می باشد و فرهنگ برد در کنار اخلاق شایسته و سخت کوشی ، تمرین سخت ،اطاعت کردن از مافوق به وجود می اید .محمودنیا بیان داشت :سعی کردم با ریا و صادقانه باشم و اگر قولی هم به شما داده ام تمام تلاش خود را به کار می بندم که به قولها عمل کنم .

همچنین علی سامره در جلسه معارفه بازیکنان ، کادر فنی تیم و آغاز تمرینات تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان برای حضور در رقابتهای لیگ دسته اول اظهار داشت :خوشحال هستم که امروز همه دوستان در اینجا جمع شده ایم و مدیرعاملی داریم که جای هیچ صحبتی برایم نگذاشت رشد فنی و اندیشه ای که  یک مربی می تواند داشته باشد ایشان دارند .

وی تصریح کرد : همه دوستانی که  اینجا حضور دارند برایم عزیز هستند و با همه انها خاطره دارم کارکردن به عنوان مربی و معلم باعث افتخار من است من امروز ادم خوشبختی هستم از اینکه در جمع شما و باشما کار می کنم .

علی سامره ادامه داد :کمکهای شما  در راستای فوتبال باعث می شود که ما زحمات چندین ساله فوتبال این شهر را جواب بدهیم جایگاه  شهر بالاتر از این حرفهاست ما همه اینجا جمع شده ایم تا با کمک همدیگر فوتبال شهر را به جایگاه واقعی خود برسانیم .

وی افزود :تک تک افراد با ظرافت خاصی انتخاب شده اند و هر کدام توانائیها را خاصی دارید و امیدوار هستیم که با کمک شما اتفاق بزرگ بیافتد و شما لیاقت این را دارید که به لیگ برتر بروید . فقط تلاش و تمرین شماست که شما را به لیگ برتر خواهد رساند من به همه شما  اعتقاد دارم .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27vwa6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگشت‌های موفقیت برای نخعی و سامره کدامند؟!
مربیان بومی دو مس ابزار موفقیت می‌خواهند؛

دستیار اول علی سامره در مس رفسنجان مشخص شد
مربی فصل قبل آلومینیوم در رفسنجان؛

علی سامره سرمربی مس رفسنجان شد
اختصاصی| پیشکسوت استقلال در لیگ یک؛

نقل‌و‌انتقالات شبهه ناک تیم‌های کرمانی؛ شر به پا می‌شود!
در جریان باشید که در کرمان جریانی جاری است؛

نیاز مبرم مس رفسنجان به جذب یک مهاجم شش دانگ!
نقطه تاریک نقل و انتقالات مس رفسنجان؛