تاریخ انتشار: 1396/04/15 12:35
با مشخص شدن مالک و مدیرعامل؛
کد خبر: 198173

منتظر روزهای خوب برای ماشین سازی باشید

عصر دیروز خبرهایی خوشی از تبریز به گوش رسید و با مشخص شدن مالک و مدیرعامل باشگاه ماشین سازی، این تیم به طور رسمی برای حضور در لیگ یک گام برداشت.
منتظر روزهای خوب برای ماشین سازی باشید

 طی نشستی که دیروز در باشگاه ماشین سازی تبریز برگزار شد، محمد شریعت‌زاده به عنوان مالک جدید باشگاه ماشین سازی منصوب شد و حسین خطیبی نیز به عنوان مدیرعامل در این تیم شروع به فعالیت کرد.

درحالی که در روزهای گذشته بازیکنان تیم ماشین سازی یکی پس از دیگری از این تیم جدا می‌شدند و شمار خروجی ماشین سازان به عدد 14 رسیده بود، خبر تیم‌داری تبریزی و اعلام حمایت از باشگاه ماشین سازی سبب شده است تا هواداران این تیم منتظر روزهای خوبی برای سبز قباها باشند.

از تبریز خبر می‌رسد که حسین خطیبی مدیرعامل به همراه رسول خطیبی سرمربی، با بازیکنان مد نظرشان تماس گرفتند و در چند روز آینده با آنها مذاکره خواهند کرد و در روزهای شنبه یا یکشنبه، اولین بازیکن خود را به طور رسمی جذب خواهند کرد.

هواداران ماشین سازی بسیار امیدوارند که روزهای خوب آنها با رسول خطیبی در لیگ یک که منجر به صعود باشکوه آنها شده بود مجددا تکرار شود و باتوجه به بستری که در تبریز برای این مربی فراهم است، باید دید خطیبی همانند دو فصل قبل تبریزی‌ها را سرافراز خواهد کرد یا خیر!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vkej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسول خطیبی: استعفایم صحت ندارد/ از شنبه تمریناتمان را آغاز می‌کنیم
سرمربی ماشین سازی تبریز مطرح کرد؛

سرمربی‌گری خطیبی در ماشین سازی تکذیب شد
علی‌رغم شیطنت برخی رسانه‌ها؛