تاریخ انتشار: 1396/04/15 22:38
پوئن مثبت نساجی امسال؛
کد خبر: 198040

دفاع گل‌زن به سبک مهدی پاشازاده

نساجی مازندران عصر امروز در چهارمین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود در سرعین به مصاف شهرداری تبریز رفت که در نهایت توانست این تیم را شکست دهد.
دفاع گل‌زن به سبک مهدی پاشازاده

 نساجی مازندران تاکنون در چهار دیدار تدارکاتی مقابل پیکان، سپاهان، استقلال تهران و شهرداری تبریز به میدان رفت که کارش را با کسب دو پیروزی (پیکان صفر - ۲ نساجی و شهرداری تبریز صفر - ۲ نساجی) ، یک تساوی (سپاهان صفر - صفر نساجی) و یک شکست (استقلال یک - صفر نساجی) به پایان رسانده تا هوادارانش بیش از پیش به حضوری قدرتمند در لیگ امسال امیدوار شوند.

نکته جالب درخصوص تیم پاشازاده، نقطه قوت این تیم در خط دفاعی است. تیمی که از تقابل با سه تیم لیگ برتری که هر سه خط حمله‌های خطرناکی دارند و در نهایت نساجی فقط یک گل دریافت کند، قطعا نمره‌ای قابل قبول را از کارشناسان دریافت خواهد کرد.

نساجی امثال اکثر بازیکنان خطوط دفاعی‌اش را از دست داد و پاشازاده بیشترین ورودی نقل و انتقالات را به این پست مهم اختصاص داد که بعد از نقدهای بسیار، جواب اعتمادش به مدافعان را دریافت کرد و این تیم علاوه بر آنکه کم گل می‌خورد، می‌توان روی گل‌زنی مدافعان این تیم نیز حساب ویژه‌ای باز کرد.

مهدی پاشازاده که در زمان بازی خود، یک مدافع وسط انرژیک و جنگنده بود، اکنون به شاگردانش می‌آموزد که یک مدافع علاوه بر کارهای دفاعی، چقدر می‌تواند در کارهای هجومی تیمش موثر باشد و با این اوصاف باید پوئن مثبت و نقطه قوت تیم نساجی در فصل جدید را خط دفاعی این تیم قلمداد کرد البته هنوز به طور رسمی از خط حمله این تیم رونمایی نشده است و شاید خط حمله تیم پاشازاده از خط دفاعی‌اش قدرتمندتر باشد. باید منتظر ماند و شاهد بازی‌های تدارکاتی قرمزها بود.

نویسنده: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pkwjo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نان واجب‌تر از شب برای نساجی؛ چرا پاشازاده مدافع چپ جذب نمی‌کند؟!
نیاز مبرمی که در بازی با استقلال رونمایی شد؛