تاریخ انتشار: 1396/04/16 11:46
مدیر تیم بادران تهران در گفتگو با فرتاک ورزشی،
کد خبر: 197980

ایزد سیف‌الله‌پور: به غیر از تیم بزرگسالان بادران، هیچ تیم دیگری تحت پوشش ما نیست/ نگاه ویژه‌ای به پایه‌ها داریم

مدیر تیم فوتبال بادران تهران درخصوص شایعات مربوطه مبنی بر تیمداری مجموعه بادران در لیگ دو را تکذیب کرد.
ایزد سیف‌الله‌پور: به غیر از تیم بزرگسالان بادران، هیچ تیم دیگری تحت پوشش ما نیست/ نگاه ویژه‌ای به پایه‌ها داریم

 ایزد سیف الله پور مدیر تیم فوتبال بادران با تکذیب خبر مبنی بر تیمداری مجموعه این باشگاه در رقابت‌های لیگ دو کشور عنوان کرد: در چند سال گذشته ما در لیگ دو تیمداری کردیم و نتیجه لازمه را کسب نکردیم و به همین دلیل، با تصمیم گیری مدیران باشگاه بادران دیگر در لیگ دو تیمداری نخواهیم کرد و تیم کنونی که در لیگ دو داریم را نیز به فروش خواهیم رساند.

وی افزود: تاکنون بیش از 3 تیم ابراز تمایل کردند تا تیم لیگ دویی ما را خریداری کنند و باشگاه نیز درحال رایزنی با پیشنهادات است و مجموعه بادران تهران به غیر از تیمی که در لیگ یک تحت پوشش دارد، تیم دیگری در سطح بزرگسالان نخواهد داشت.

سیف الله پور درخصوص بحث پایه‌های این باشگاه نیز گفت: امسال مجموعه باشگاه نگاه ویژه‌ای به پایه‌ها خواهد داشت و ما در لیگ برتر امیدهای تهران تیمداری خواهیم کرد و امیدوارم استعدادهای برتر استان تهران را بتوانیم به فوتبال کشور معرفی کنیم و در راستای قدرتمندتر ساختن فوتبال کشور، گام مهمی برداریم.

وی در پایان گفت: مجددا تاکید می کنم که مجموعه بادران در بزرگسالان فقط یک تیم که آن هم در لیگ یک است را تحت پوشش قرار داده و در لیگ برتر امیدهای تهران نیز تیمداری می‌کنیم و به غیر از این دو تیم، هیچ تیم دیگری تحت پوشش مجموعه بادران قرار نخواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5woa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ثبت نمره متوسط در کارنامه محمدی

شاهین ثاقبی چگونه به مهره سوخته ملوان تبدیل شد؟
اختصاصی| فقط دو گل برای مهاجم اول فوتبال کشور؛