تاریخ انتشار: 1396/04/17 17:57
سرمربی نساجی مطرح کرد؛
کد خبر: 197645

پاشازاده: به 50% چیزی که می‌خواستیم رسیدیم/ یک هفته قبل از آغاز مسابقات لیگ یک به قائمشهر می‌رویم

سرمربی جدید تیم نساجی مازندران می گوید تاکنون به پنجاه درصد چیزی که می خواستیم رسیدیم، در ادامه راه باید هماهنگی تاکتیکی بین بازیکنان مان را ایجاد کنیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم.
پاشازاده: به 50% چیزی که می‌خواستیم رسیدیم/ یک هفته قبل از آغاز مسابقات لیگ یک به قائمشهر می‌رویم

 مهدی پاشازاده در رابطه با شرایط تیم نساجی برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول گفت: ما تقریبا یک تیم جدید را درست کردیم و هماهنگی این بازیکنان کار سختی است چراکه باید آنها را هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ روحی و روانی در یک شرایط نرمال قرار دهیم تا به هماهنگی تاکتیکی برسند. تقریبا 50 درصد آن چیزی که مدنظرمان بوده را به سرانجام رسانده‌ایم ولی سعی می‌کنیم بهتر از این‌ها باشیم.

او در خصوص معضل همیشگی نساجی یعنی مشکلات مالی علی‌الخصوص در جذب بازیکن گفت: از لحاظ مالی نمی‌توان گفت آن چیزی که به تفکراتمان نزدیک بوده صورت نگرفته اما باتوجه به رفتن تعدادی از بازیکنان به لیگ‌برتر ما سعی کردیم انتخاب درست و موفقیت‌آمیزی در جذب بازیکن داشته باشیم. البته در برخی شرایط بازیکنانی که مدنظر ما بودند رقم‌هایی در حد لیگ‌برتری پیشنهاد می‌دانند که خب ما نمی‌توانستیم بپذیریم چراکه جو تیم با جذب چنین بازیکنی به هم می‌ریخت که خب ما ترجیح دادیم درست انتخاب کنیم و تقریبا آن چیزی که مدنظرمان بود صورت گرفت. 

وی در خصوص دیدار دوستانه نساجی با استقلال می‌گوید: بازی با استقلال برای ما خوب بود و به چیزهایی که می‌خواستیم دست پیدا کردیم. ضمن آنکه ما در یک هفته با توجه به تکمیل نبودن تیم‌مان شجاعت به خرج دادیم که کمتر مربی‌ای این کار را خواهد کرد سه بازی دوستانه با پیکان، سپاهان و استقلال را برگزار کردیم. ما به کادرفنی، باشگاه و بازیکنانمان اطمینان داشتیم که این ریسک را پذیرفتیم و این کار را انجام دادیم تا تیم ما شخصیت دیگری به خود بگیرد. بچه‌ها حتی جوان‌ها با این اتفاق به خودباوری خوبی رسیدند. 

او درباره برنامه‌های نساجی افزود: بعد از اردوی سرعین‌مان به تهران می‌آییم و تمریناتی را انجام خواهیم داد و یک هفته پیش از رقابت‌های لیگ دسته اول به قائمشهر می‌رویم و یک بازی دوستانه هم در آنجا برگزار خواهیم کرد تا هم با زمین آشنایی بهتر و بیشتری پیدا کنیم و همین اینکه آماده رقابت‌های لیگ یک شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xaxel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دفاع گل‌زن به سبک مهدی پاشازاده
پوئن مثبت نساجی امسال؛

نان واجب‌تر از شب برای نساجی؛ چرا پاشازاده مدافع چپ جذب نمی‌کند؟!
نیاز مبرمی که در بازی با استقلال رونمایی شد؛