تاریخ انتشار: 1396/04/18 18:34
رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح خبر داد؛
کد خبر: 197360

آب پاکی روی دستان عالیشاه؛ امید باید به لیگ یک برود!

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: عالیشاه به احتمال زیاد باید به ملوان یا فجرسپاسی برود اما نوراللهی می‌تواند از ۳ ماه دیگر در پرسپولیس فعالیتش را آغاز کند.
آب پاکی روی دستان عالیشاه؛ امید باید به لیگ یک برود!

 مهرعلی باران‌چشمه رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح در خصوص وضعیت بازیکنان سرباز قهرمان و همچنین آخرین شرایط احمد نوراللهی و امید عالیشاه ۲ بازیکن سابق پرسپولیس که برای سپری کردن خدمت سربازی به تراکتورسازی رفته بودند، گفت: درباره بحث سرباز قهرمان باید بگویم که همه کسانی که به ما معرفی می‌شوند در شورایی که به همین منظور تشکیل شده، تقسیم می‌شوند و فرقی بین رشته‌ها نیست. البته بازیکنی که در لیگ برتر بازی می‌کند سعی می‌کنیم در همین لیگ برتر سربازی‌اش را انجام دهد و بازیکنی که در لیگ یک هست هم، همینطور. البته ما باشگاه‌هایی مثل ملوان، فجرسپاسی، تراکتورسازی، رعد، عقاب و ... تحت پوشش ما هستند. 

وی ادامه داد: در خصوص امید عالیشاه باید بگویم که او سرباز سپاه است و به همین دلیل به تراکتورسازی رفت اما در این باشگاه به دلیل محدودیت‌هایی که به وجود آمد، نتوانست فعالیت کند و با صحبتی که با مدیرعامل این باشگاه داشتیم قرار بر این شد تا شرایطی فراهم شود که این بازیکن در تیم دیگر نظامی فوتبالش را ادامه دهد.

باران‌چشمه در خصوص نوراللهی هم خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه پرسپولیس مصر هستند که این بازیکن را در اختیار داشته باشند اما ۶ ماه از سربازی این بازیکن باقی مانده و این فرصت برای او هم نبود که بتواند در تراکتورسازی بازی کند. البته این بازیکن کسری خدمت دارد و در آینده‌ای نزدیک می‌تواند به فوتبالش در پرسپولیس ادامه دهد. 

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح تصریح کرد: عالیشاه به احتمال زیاد باید به ملوان و فجرسپاسی برود اما نوراللهی ۶ ماه از سربازی‌اش باقی مانده و باید اجازه دهد ۳ ماه دیگر بگذرد تا آن وقت بتواند فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ldzx8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یاغی پرسپولیسی به فجر یا ملوان خواهد رفت؛ 5 ماه از خدمت سربازی باقی مانده!
یک سرباز مشهور جدید در راه لیگ یک؛

عالیشاه به ملوان نزدیک‌تر است یا فجر؟!
سرباز سپاه انتقالی می‌گیرد؟؛