تاریخ انتشار: 1396/04/22 12:01
خطیبی کارش را با شکست حریف لیگ برتری آغاز کرد؛
کد خبر: 196408

تحلیلی بر بازی نفت تهران و ماشین سازی تبریز؛ کریمی مات شد!

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در اولین بازی تدارکاتی خود با هدایت فنی رسول خطیبی برابر نفت تهران به برتری رسید.
تحلیلی بر بازی نفت تهران و ماشین سازی تبریز؛ کریمی مات شد!

 تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از ساعت 18 چهارشنبه در زمین چمن راه آهن تهران برابر نفت تهران صف آرایی کرد که در پایان این بازی سبزقباهای تبریز توانستند با یک گل برابر حریف لیگ برتری خود به پیروزی برسند.

در این بازی شاگردان رسول خطیبی در دقیقه 81 توسط حسین قره داغی به گل اول رسیدند. در این صحنه ارسال عالی مرتضی محفوظی، با ضربه سر تماشایی حسین قره داغی تبدیل به گل اول ماشین سازی شد.

ضمنا در دقیقه 62 ضربه سر حامد پاکدل به تیر عمودی دروازه میلاد فراهانی برخورد کرد و در برگشت خطای پنالتی آشکار و توام این دروازه بان و مدافع نفت به روی پاکدل توسط داور جوان این بازی نادیده گرفته شد.

در این مسابقه بخصوص در نیمه دوم سبزپوشان تبریزی نمایش بسیار خوبی را برابر حریف لیگ برتری خود داشتند و در نهایت مزد برتری خود را با پیروزی در این بازی گرفتند.

نفت تهران با هدایت کریمی با این وضعیت در لیگ برتر، جام حذفی و مهم تر از همه، لیگ قهرمانان آسیا حرفی برای گفتن نخواهد داشت زیرا در بازی مقابل ماشین سازی که یک هفته هم شکل نگرفته است، یک موقعیت گل خطرناک ایجاد نکرد و همین امر، سبب زیر سئوال رفتن اعتبار کریمی می شود.

ماشین اما به همراه خطیبی دو نیمه متفاوت داشت و او که در حال محک زدن تیمش است، از تیم نیمه دومش بهتر نتیجه گرفت و باید دید در نهایت خطیبی چگونه از سبزهای تبریزی در لیگ یک رونمایی می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5ar9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار ماشین سازی تبریز و نفت تهران
از نگاه دوربین مهرداد نوع‌بشر؛

ماشین سازی تبریز 5 بازیکن جدید جذب کرد
طوفان نقل و انتقالاتی خطیبی؛