تاریخ انتشار: 1396/04/22 12:48
عمران زاده در لیست ما قرار نداشت؛
کد خبر: 196382

خطیبی: بایرامی قبل از مذاکره با مس با ما قرارداد امضا کرده بود

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: تلاش می‌کنیم این تیم را به لیگ برتر برگردانیم.
خطیبی: بایرامی قبل از مذاکره با مس با ما قرارداد امضا کرده بود

 رسول خطیبی بعد از دیدار تدارکاتی با تیم نفت تهران و پیروزی یک بر صفر در این بازی در جمع خبرنگاران گفت: اول از علی کریمی دوست عزیزم تشکر می‌کنم که این بازی انجام شد و مسابقه خوبی برای هر دو تیم بود. یکسری از تیم‌های لیگ یکی مدت‌هاست تمریناتشان را شروع کرده‌اند اما ما 14 روز است که تمرینات خود را شروع کرده‌ایم. از سهرابی و دوستان شان تشکر می‌کنم که بعد از 20 سال تیم ماشین سازی را احیا کردند و تلاش می‌کنیم این تیم را به لیگ برتر برگردانیم. البته از نظر بدنی عقب هستیم ولی کار خوب باشگاه این بود که یک مربی بدنساز فرانسوی به پیشنهاد ما جذب کرد. با اینکه 30 -40 جلسه تمرین از تیم‌های دیگر عقب بودیم اما جبران می‌کنیم.

سرمربی ماشین سازی در مورد شایعه حضور عمران زاده در این تیم گفت: حنیف دوست خوبم است از نظر فنی بازیکن قابل است و چند سال در لیگ برتر بازی کرده اما او در فهرست ما نبوده است و بیشتر بازیکنان دو سال پیش ماشین سازی را گرفتیم که باهم هماهنگ و آشنا هستند. 

خطیبی در مورد اینکه چرا برخی تیم‌ها در کشورهای متفاوت اردو می‌زنند گفت: برنامه‌ریزی درست و حسابی نداریم. تیم‌ها دیر بسته می‌شوند و باشگاه‌ها مربیان را دیر انتخاب می‌کنند. اعتقاد دارم که باشگاه‌ها باید گروهی تشکیل دهند تا وضعیت اردوها را مشخص کنند. تیم‌های بزرگ اروپا تا دوسال آینده برنامه‌های اردویی شان مشخص شده‌ است.

سرمربی ماشین سازی در مورد بحث مهرداد بایرامی و اعتراض باشگاه مس گفت: این بازیکن در فهرست ما بوده و با او صحبت کرده‌ایم  و قبل از مذاکره با مس با ما قرارداد امضا کرده است؛اما چون وضعیت باشگاه ما مشخص نبود کمی این اتفاق دیر رخ داد ضمن اینکه این مسایل به باشگاه مربوط می‌شود و ما به آن ورود نمی‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzxoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش باشگاه ماشین سازی به اطلاعیه باشگاه مس کرمان
بایرامی مشکلی برای پوشیدن پیراهن ماشین سازی ندارد!؛

مس کرمان از بایرامی و ماشین سازی شکات می‌کند
به دلیل عدم حضور در تمرینات مس؛

بایرامی باید خود را به تمرینات مس معرفی کند
واکنش تند سرپرست مس کرمان به اتفاقات بایرامی؛

لیست خرید ماشین سازی تبریز لو رفت
شاگردان سابق خطیبی هم تیمی شدند؛