تاریخ انتشار: 1396/04/31 10:12
تنها هدفم صعود به لیگ دسته اول است؛
کد خبر: 194286

علی نیکبخت: با جو و شرایط تیم شهرداری بندرعباس آشنا هستم

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری بندرعباس عنوان کرد که در این تیم به دنبال صعود به لیگ یک است.
علی نیکبخت: با جو و شرایط تیم شهرداری بندرعباس آشنا هستم

 علی نیکبخت، سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس درخصوص تیمش گفت: از اینکه هدایت تیمی را پذیرفتم که سابقه و جایگاه خوبی در فوتبال ایران دارد، بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانیم بار دیگر این تیم را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم. تنها هدفمان صعود تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به مسابقات لیگ دسته اول کشور است.

وی افزود: تمامی تلاشمان این است که همت و وحدت عالی بین تمام مسئولان، تماشاگران، اصحاب رسانه و تمامی دلسوزان ورزش استان هرمزگان به وجود بیاید تا بتوانیم شرایط را برای صعود به لیگ دسته اول کشور مهیا کنیم.

وی ادامه داد: با تیم‌های مختلف در برابر شهرداری بندرعباس قرار گرفتم و به‌خوبی با جو و شرایط تیم شهرداری بندرعباس آشنا هستم اما معتقدم حق این تیم در فوتبال کشور و استان به‌خوبی ادا نشده است. شاید مربیانی که می‌آمدند درگذشته به دنبال استفاده صرف از بازیکنان غیربومی بودند.

نیکبخت خاطر نشان کرد: باسابقه‌ای که بنده در فوتبال پایه کشور به‌ویژه شهرستان تهران داشتم، می‌توانم این تجربه را به مربیان و بازیکنان بومی هرمزگان انتقال بدهم و در سال‌های آینده امیدوارم استان به سمت خودکفایی و استفاده از بازیکنان تمام بومی برود گرچه زمان‌بر است.

سرمربی شهرداری بندرعباس در پایان گفت: امیدوارم هواداران همه جوره حامی تیم شهرداری باشند،باید همگی صبور باشند زیرا وقت اندک است اما امیدوارم با حضور فعال هواداران بر سر تمرین و مسابقات تمامی امتیازات خانگی را جمع کرده و برای صعود به لیگ دسته اول مسیر خود را هموار کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ng9lx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


5 تیم لیگ دویی به دنبال پرافتخارترین مربی لیگ دو!
پیشنهادات وسوسه برانگیز برای نیکبخت؛

رحیمی: شهرداری خوب شروع کرد اما در ادامه نوسان زیادی داشت
اختصاصی| مدیر عامل شهرداری بندر عباس مطرح کرد؛

خرمشهری ها با علی نیکبخت در بهشت
اختصاصی| نگاهی به موفقیت اروند؛

بازگشت علی نیکبخت به نیمکت اروند خرمشهر
اختصاصی| کام‌بک نیکبخت به خرمشهر؛