تاریخ انتشار: 1396/04/31 11:08
ماشین سازی هنوز تکمیل نشده است؛
کد خبر: 194277

نیاز مبرم تیم رسول خطیبی به یک مدافع چپ باتجربه

ماشین سازی تبریز پس از سقوط به لیگ یک درحال آماده سازی برای فصل جدید است.
نیاز مبرم تیم رسول خطیبی به یک مدافع چپ باتجربه

 ماشین سازان تبریزی که دو سال قبل با رسول خطیبی به لیگ برتر صعود کرده بودند، مجددا زمام امور این تیم را به دست خطیبی دادند بلکه بتواند مجددا این تیم را به لیگ برتر برساند. خطیبی در نقل و انتقالات امسال بیش از 16 بازیکن جدید را به تیم ماشین سازی تزریق کرده است.

با نگاهی سرانگشتی به نقاط مختلف تیم ماشین سازی درخواهیم یافت که این تیم یک مدافع چپ کلاسیک و باتجربه در اختیار ندارد و آنها حتی در بازی‌های دوستانه تهران نیز در این پست دچار مشکل بودند و خطیبی بارها این نقطه از زمین را با تعویض بازیکنانش، بهبود می‌بخشید.

پیش‌تر شایعاتی مبنی بر حضور اویس کردجهان مدافع چپ فصل گذشته راه آهن - آلومینیوم اراک در تیم ماشین سازی مطرح بود اما به حقیقت تبدیل نشد و با شرایط موجودی که تیم تبریزی دارد، به نظر مسئولین این تیم باب مذاکره را با کردجهان باز کنند و مقدمات حضور این بازیکن را در ماشین سازی فراهم کنند.

از دیگر نقطه ضعف ماشین سازی می‌توان به نوک خط حمله این تیم اشاره کرد. جایی که محمد اوسانی تنهاست و خطیبی اگر بخواهد خط حمله آتشینی ترتیب ببیند، باید یک زوج قهار و چارچوب شناس به تیمش اضافه کند و با تمامی این تفاصیر، باید دید خطیبی در نقل و انتقالات چه عملکردی را از خود به جای می‌گذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aoyae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رانندگی خطیبی با ماشین سازان در جاده لغزنده لیگ یک و برتر/ مسیر ناهموار رفت و برگشت ادامه دارد!
در ادامه بررسی مربیان لیگ یکی؛

صادق گشنی به ماشین سازی تبریز پیوست
با عقد قراردادی یک ساله؛