تاریخ انتشار: 1396/05/04 21:41
در ادامه بررسی مربیان لیگ یکی؛
کد خبر: 193212

مس کرمان در اندیشه صعود؛ تجربه ابراهیم زاده نتوانست، شاید جوانی نخعی کارساز شود

مس کرمان در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال با دقت بیشتری عمل کرده و امیدوار است که بتواند به نتایج لازم دست یابد.
مس کرمان در اندیشه صعود؛ تجربه ابراهیم زاده نتوانست، شاید جوانی نخعی کارساز شود

 تیم فوتبال مس کرمان که به واسطه‌ی سابقه‌ی خود همواره نسبت به دوتیم دیگر استان کرمان در فصل نقل و انتقالات ریخت و پاش بیشتری داشت، در این فصل کاملا رویه خود را تغییر داد.

این تغییر رویه تا جایی بود که حتی در موعد نقل و انتقالات، مس کرمان در سایه جذب بازیکنان سرشناس دو تیم دیگر استان قرار می‌گرفت! اما مسی‌های شهر کرمان که به نوعی عمده‌ی مشکلات خود در چهار فصل قبل را نشات گرفته از همین ریخت و پاش‌ها ارزیابی کرده بودند، در این فصل به شکلی آهسته وپیوسته و پست به پست قراردادهای بازیکنان فصل قبل خود را تمدید کردند و نفرات جدید را به تیم خود آوردند.

در فصل گذشته بر روی نیمکت این تیم یک مربی کارکشته نشسته بود کسی که با ذوب آهن حتی به نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هم رسیده بود. سخن از منصور ابراهیم زاده می باشد که حتی در مقطعی بر روی نیمکت تیم ملی هم نشسته بود و آمده بود که مس کرمان و مردم خونگرمش را به آرزوهایشان برساند اما این تیم در نیم فصل اول هر چی تساوی بود به سراغش آمد تا فاصله اش با تیم های مدعی زیاد شود.

ابراهیم زاده در اواخر نیم فصل اول و آغاز نیم فصل دوم فصل قبل، تا حدودی نتایج خوبی گرفت و حتی در قامت یک مدعی ظاهر شد ولی در ادامه نیز با عدم نتیجه گیری مناسب از گردونه رقبا برای صعود به لیگ برتر خارج گردید تا در نهایت در این فصل از رقابت ها جای خود را به احمد نخعی جوان اما سرشار از انگیزه بدهد.

نخعی که یکی از مربیان جوان و بومی کرمان می باشد، از سال 83 تا به حال همواره در کرمان و تیم های مس  از دستیاری گرفته تا سرپرستی حضور داشته است وحتی به عنوان سرمربی بر روی نیمکت مس نوین نشسته و اینک آمده تا بر روی نیمکتی بنشیند که مربی بزرگی هم چون ابراهیم زاده هم نتوانسته است نتایج لازم را بگیرد.

باید قبول کنیم که سابقه مس کرمان نشان داده است که این تیم همواره جزو مدعیان لیگ یک بوده و حتی اگر در دو فصل قبل در رتبه‌های نازل هفتم و هشتم لیگ یک ایستاده باشد باز هم دلیلی بر این نیست که پتانسیل های صعود به لیگ برتر را ندارد.

آن‌ها در این فصل به واسطه‌ی همان تغییر رویه به دنبال بهبود جایگاه خود و ماندن در جمع مدعیان صعود تا هفته‌ی پایانی هستند و دیگر نمی‌خواهند همانند دو فصل اخیر، سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها پرونده‌ی صعود آن‌ها بسته شود.

تغییر رویه در مس از حفظ 60 درصدی تیم فصل قبل گرفته تا نشاندن یک مربی جوان کرمانی بر روی نیمکت و عدم رغبت به جذب ستاره‌های پرسروصدا می‌باشد که در نهایت باید دید این طرح جدید نتایج جدید را هم برای این تیم در لیگ یک به دنبال خواهد داشت یا نه.

هرچند خیلی از هواداران مس به واسطه‌ی نتایج چند فصل اخیر از این تیم دل زده شده‌اند، اما آن‌ها منتظر چند نتیجه‌ی خوب از این تیم در شروع مسابقات لیگ یک هستند تا بلافاصله دست آشتی خود را از جیبشان به سمت تیم خود دراز کنند.

جان کلام این که احمدنخعی باید نشان دهد که این استان دارای چه پتانسیل بالایی در عرصه مربیگری می باشد و او شاید بتواند این تیم را به آرزویش که همانا رسیدن به لیگ برتر است برساند و یا این که سرنوشت چیز دیگری را رقم خواهد زد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lngp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی کادرفنی و بازیکنان مس کرمان در فصل 96-97
مس کرمان آماده لیگ یک شد؛

سرمربی جدید مس کرمان مشخص شد
اختصاصی| جانشین ابراهیم‌زاده بالاخره معرفی شد؛

مس کرمان چهارشنبه به مصاف اکسین البرز می‌رود
نخعی: در بعضی از پست‌ها به جمع‌بندی کامل رسیده‌ایم؛