تاریخ انتشار: 1396/05/15 13:34
رونمایی از تیم نخعی در تبریز؛
کد خبر: 190790

پیش بازی شهرداری تبریز-مس کرمان؛ اقتصادی بازها به هم رسیدند!

دو تیم مس کرمان و شهرداری تبریز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می روند.
پیش بازی شهرداری تبریز-مس کرمان؛ اقتصادی بازها به هم رسیدند!

 مصاف این دو تیم، مصاف دو مربی می باشد که به فوتبال اقتصادی اعتقاد خاصی دارند و بر این عقیده استوار می باشند که در ابتدای کار گلی را دریافت نکنند و سپس به فکر گلزنی باشند، البته خرید های دو تیم در خط حمله، نوید یک بازی هجومی از دو تیم را می دهد، حال باید مشاهده کنیم که کدام مربی می تواند مچ هم تای خود را بخواباند، صالح پناهی یا نخعی؟

دو تیم در بازیهای دوستانه پیش فصل عملکرد متفاوتی نسبت به هم داشتند. کرمانی‌ها قدرت خود را به رخ حریفان کشاندند و در اکثر بازیها به پیروزی رسیدند اما در مقابل تیم شهرداری تبریز در اکثر بازیها به تساوی و باخت به کار خود پایان داد با این تفاوت که حریفان کرمانی‌ها از اسم و رسم کمتری نسبت به تیم شهرداری تبریز برخوردار بودند.

شهرداری تبریز در نقل و انتقالات امسال بیش از 11 بازیکن جذب کرد که از مهمترین آنها می‌توان به امیر طهمورث، وحید عزیزی و علی محمد چراغی اشاره کرد و در مقابل مس نیز بیش از 12 خرید داشت که از بازیکنان مهم جذب شده این تیم می‌توان به محمد علیزاده، شاهرخ غلامرضاپور و محمدعلی اکبرخواه اشاره کرد.

ترکیب احتمالی دو تیم

شهرداری تبریز: وحید عزیزی - توحید قوجایی - امیر طهمورث - رسول پیرزاده - علی محمدی - رضا نجاری - احسان عبدی - بهنام داداشوند - علی محمد چراغی - علی نظری - علی پورمحمد

مس کرمان: رضا حیدری - رامتین سلیمان زاده - سید احمد حیات منش - نعمت بخشی زاده - فرهاد سالاری - علی علیزاده - محمد علیزاده - علی قاسمی - کیانوش میرزائی - یاسر فیضی - شاهرخ غلامرضاپور

 

گفتنی است این دیدار راس ساعت 18 در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r5lom

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس کرمان در اندیشه صعود؛ تجربه ابراهیم زاده نتوانست، شاید جوانی نخعی کارساز شود
در ادامه بررسی مربیان لیگ یکی؛

مس کرمان چهارشنبه به مصاف اکسین البرز می‌رود
نخعی: در بعضی از پست‌ها به جمع‌بندی کامل رسیده‌ایم؛