تاریخ انتشار: 1396/05/17 11:14
کد خبر: 190351

مفتخر: نتیجه بازی با نساجی ناعادلانه بود/ مقابل بادران نتیجه خواهیم گرفت!

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: نتیجه بازی این تیم با نساجی عادلانه نبود و تیم ایرانجوان با وجود شکست می توانست برنده این بازی باشد.
مفتخر: نتیجه بازی با نساجی ناعادلانه بود/ مقابل بادران نتیجه خواهیم گرفت!

 تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در هفته نخست لیگ دسته اول کشور شامگاه دوشنبه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر با یک گل مغلوب نساجی مازندران شد که سعید مفتخر سرمربی قرمزهای بوشهری در خصوص این دیدار گفت: در این دیدار چندین موقعیت صددرصد گلزنی همراه با یک پنالتی از دست دادیم که گل شدن این موقعیت ها می توانست نتیجه را به سود ایرانجوان رقم بزند.

وی بیان کرد: با مشاهده فیلم بازی نیز می توان دید که در صحنه پیش ازگل داور روی یک تکل ساده اعلام خطا کرد و همین توپ پس از گردش بازی منجر به  تک گل تیم حریفش شد. در این صحنه به داور چهارم گوشزد کردم که در صورت گل شدن توپ کل زحمات ایرانجوان به هدر می رود که چنین اتفاقی نیز رقم خورد.

وی یادآور شد: به هر حال اشتباه های داوری نیز جزیی از فوتبال است که امیدواریم در بازی ها کمتر شاهد چنین اشتباهی از سوی داوران نباشیم. ایرانجوان سهمیه خالی برای جذب بازیکن نیز دارد که با جذب 2 بازیکن دیگر باید به تقویت تیم خود کمک کنیم.

وی ادامه دارد: در تمرینات پیش فصل نیز نساجی بر خلاف ایرانجوان که کمتر از یک ماه به تمرین پرداخت بیش از 2 ماه فرصت بیشتری برای آماده سازی داشت و شاید همین امر باعث شد تا ایرانجوان در این دیدار نمایش در خور توجهی نداشته باشد. با این وجود تمام سعی خود را به کار می گیریم تا در هفته دوم برابر بادران تهران این شکست خانگی را جبران کنیم.

ایرانجوان در هفته دوم بازی ها در تهران با بادران تهران دیدار می کند.

خبرنگار: "محمدرضا زائری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zoma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مفتخر: برای پیروزی مقابل نساجی انگیزه زیادی داریم
لیگ سختی را در پیش داریم؛