تاریخ انتشار: 1396/05/17 11:27
کد خبر: 190347

امامی‌فر: از شاگردانم راضی بودم/ جوانان بابلی سرمایه باشگاه خونه به خونه هستند

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه پس از تساوی تیمش مقابل تیم مس رفسنجان در کنفرانس خبری بعد بازی شرکت کرد.
امامی‌فر: از شاگردانم راضی بودم/ جوانان بابلی سرمایه باشگاه خونه به خونه هستند

 علیرضا امامی فر در پایان بازی خونه به خونه و مس رفسنجان با حضور در کنفرانس خبری بعد بازی درخصوص این دیدار گفت: همانطور که می دانید من دو روز است که به تیم اضافه شدم و همین جا از زحمات آقای رحمانی تشکر می کنم زیرا آنها این تیم را ساختند و امیدوارم بتوانم دست رنج آنها را به سرانجام خوبی برسانم.

وی افزود: همیشه ابتدای فصل باتوجه به اینکه شناخت آنچانی تیم ها از هم ندارند سخت است و آنالیز خوبی نمی توان از حریف کرد و در این دیدار بیشتر از داشته هایمان استفاده کردیم. سعی کردیم تغییرات آنچانی در ترکیب نداشته باشیم و نظم و هماهنگی که از قبل در تیم وجود داشته، در این دیدار نیز وجود داشته باشد.

امامی فر ادامه داد: نمی توانیم جلوی اتفاقات فوتبال را بگیریم و اینکه نور به چشم دروازه بان ما می خورد و گل می خوریم را نمی توانم توجیح کنم اما در نیمه دوم بهتر بودیم و هجومی تر ظاهر شدیم. موقعیت های زیادی را روی دروازه رفسنجان خلق کردیم و آنها نیز به خوبی دفاع کردند و امیدواریم در هفته آینده مقابل مس کرمان نتیجه مطلوب تری بگیریم.

وی درخصوص تغییرات احتمالی نیمکت خونه به خونه نیز گفت: صحبت هایی است که نفراتی به عنوان کادر اضافه شوند و تا این لحظه که اطلاعی در این زمینه ندارم اما نگاه باشگاه نگاه بلند مدتی است و باتوجه به بازیکنان جوانی که داریم، در کنار بزرگترها تجربه کسب می کنند و در ادامه راه کمک یار ما خواهند بود.

سرمربی موقت خونه به خونه درخصوص هدف باشگاه در فصل جاری نیز گفت: شاید باشگاه امسال را برای صعود نبسته باشد اما در سالیان بعد طی سرمایه هایی که تولید کردیم نتیجه خواهیم گرفت. من پارسال با این تیم همکاری داشتم و اطلاعاتی از همکاران داشتم که چگونه در بازیهای قبلی بازی کرده و با همفکری دستیاران ترکیب را چیدیم و از شاگردان راضی بودم.

وی درخصوص داوری نیز گفت: مشکل خاصی نبود و باید تشکر کرد از آنها بالاخره در لیگ یک قضاوت کردند و جوان هم بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zeyzb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خونه به خونه بدون سرمربی مقابل مس رفسنجان!
بابلی‌ها در شوک؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و مس رفسنجان
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛