تاریخ انتشار: 1396/05/17 16:07
مدافع نساجی در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 190299

مجتبی بیژن: در گرمای شدید بوشهر به زور فوتبال بازی کردیم/ امیدواریم محرومیت هواداران نساجی بخشیده شود

مدافع جدید تیم فوتبال نساجی مازندران انتظار دارد تا محرومیت هواداران نساجی در هفته آینده بخشیده شود.
مجتبی بیژن: در گرمای شدید بوشهر به زور فوتبال بازی کردیم/ امیدواریم محرومیت هواداران نساجی بخشیده شود

 مجتبی بیژن در مورد شرایط بازی دیروز نساجی با ایرانجوان گفت: بازی خیلی سختی بود، به دلیل نیامدن آمبولانس بازی با نیم ساعت تاخیر شروع شد. هوا وحشتناک گرم بود، در نیمه اول تمامی بدن های بازیکنانمان از شدت گرما زدگی شل شده بود. به زور نفس می کشیدیم ولی توانستیم بازی را اداره کنیم. در نیمه اول با اینکه بد هم کار نکردیم بدون گل به رختکن آمدیم. در نیمه دوم بازهم بیست دقیقه طول کشید تا پروژکتور های ورزشگاه یکی پس از دیگری روشن شود در کل در نیمه دوم خوب بازی کردیم و چند موقعیت خوب را نیز از دست دادیم که خداروشکر یکی از آن ها تبدیل به گل شد و سه امتیاز حساس را گرفتیم.

وی افزود: ایرانجوان با توجه به اینکه بدنسازی نکرده بود، در دو سه هفته طبیعتا انرژی زیادی دارند و بازی در مقابل این تیم آن هم در این هوای گرم سخت و طاقت فرسا می باشد. اگر چند هفته دیرتر مقابل ایرانجوان قرار می گرفتیم ما خیلی راحت تر در مقابل آنان بازی می کردیم.

مدافع نساجی ادامه داد: به رتبه در جدول به هیچ وجه فکر نمی کنیم و بازی به بازی پیش می رویم و تمام تمرکز تیم برای هر بازی می باشد. از فردا تمام تمرکز خود را به بازی هفته آینده مقابل گل گهر سیرجان می گذاریم. گل گهر تیم شایسته ای می باشد که هفته آخر از صعود بازماند و در این فصل تیم خود را تقویت کردند و یارگیری خوبی را انجام دادند ولی ما هم با تمام قوا مقابل آنان قرار می گرفتیم انشالله که محرومیت هوادارانمان بخشیده شود تا در مقابل دیدگان آنان پیروز بازی شویم.

بیژن در پاین خاطر نشان کرد: از تمامی بازیکنان تیم که در گرمای شرجی بوشهر مردانه جنگیدند تا به پیروزی با ارزشی برسیم سپاس گزارم انشالله که بتوانیم در پایان فصل دل هواداران خوب قائمشهر و استان مازندران را شاد کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zobl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مفتخر: نتیجه بازی با نساجی ناعادلانه بود/ مقابل بادران نتیجه خواهیم گرفت!