تاریخ انتشار: 1396/05/18 13:39
رشیدی رفت فرهمند برگشت!؛
کد خبر: 190109

آشفته بازار در آلومینیوم اراک/ محله برو ببا و تصمیم های خلق الساعه!

هر روز یک خبر جدید از باشگاه آلومینیوم اراک به گوش می رسد که نشانگر آشفته بازاری در سیستم مدیریتی این تیم می باشد.
آشفته بازار در آلومینیوم اراک/ محله برو ببا و تصمیم های خلق الساعه!

 در حالی که هفته اول رقابت های لیگ دسته اول نیز آغاز شده و تیم های حاضر در این رقابت ها عزم خود را برای حضوری موفق در این مسابقات جزم کرده اند، باشگاه آلومینیوم اراک که پیش از این خیلی از باشگاه های ایران حسرت امکانات و برنامه ریزی های آن را می خوردند، هنوز اندرخم یک کوچه اند و معلوم نیست مدیرعامل کارخانه در چه اندیشه ای بسر می برد!

چند روز قبل می گفتند علی رشیدی بعنوان سرپرست این تیم انتخاب شده است، اما الان می گویند حکم سرپرستی به نام رضا فرهمند زده شده، این در حالی است که فصل قبل رشیدی سرپرست بود و آخرهای فصل فرهمند جای او را گرفت و با آمدن علی حنطه بعنوان سرمربی، دوباره علی رشیدی سرپرست این تیم شد و الان که یک هفته از بازیهای لیگ یک گذشته، مجدد اعلام کردند که فرهمند سرپرست آلومینیوم اراک شده است!

افزوده بر این اتفاقات، نبود مدیرعامل باشگاه را هم به آن اضافه کنید تا متوجه بشوید که آلومینیوم اراک از چه آشفته بازاری برخوردار است و گویا اراده ای هم برای رفع این مشکلات وجود ندارد.

مدیرعامل کارخانه آلومینیوم اراک باید در این خصوص تصمیم قاطع بگیرد و این رفتارها بازی با احساسات هواداران و جوانان علاقه مندی است که به عشق این تیم سالهاست به ورزشگاه می آیند و هر سال چشم انتظار صعود به لیگ برتر می باشند.

جان کلام این که این رفتارها و تصمیم های متناقض با اصول مدیریتی، آینده روشنی پیش روی این باشگاه معتبر نخواهد گذاشت و ای کاش تا قبل از وقوع فاجعه جلوی آن گرفته شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gxed9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضا فرهمند سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک شد
طی حکمی از سوی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم؛

حنطه: آلومینیوم اراک به صورت قرض الحسنه مدیریت می‌شود!
آلومینیوم را در بازی با نساجی قضاوت کنید؛

سلطان سقوط گزینه شد/ برای اراکی ها مرغ همسایه غاز است!
قحط الرجال در اراک برای پست مدیرعاملی؛

تصاویر/ دیدار آلومینیوم اراک و صبای قم
از نگاه دوربین محمد فراهانی؛