تاریخ انتشار: 1396/05/18 18:24
با مصدومیت علی فاطمی؛
کد خبر: 190054

دست نشان، نگران؛ بازیکنان ملوان دل و دماغ تمرین ندارند!

در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی ملوان به مصاف اکسین می رود که بازیکنان این تیم دل و دماغ چندانی برای تمرین ندارند.
دست نشان، نگران؛ بازیکنان ملوان دل و دماغ تمرین ندارند!

 دیدار تیم های ملوان و اکسین البرز در حالی در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور برگزار می گردد که ملوان در بازی اول در برابر برق جدید شیراز به یک پیروزی شیرین رسید و با سه امتیاز پای در این رقابت می گذارد و در آنسوی میدان نیز اکسین البرز با تساوی در برابر گل گهر سیرجان با کسب یک امتیاز به این میدان خواهد آمد تا بخت خود را برای پیروزی با این حریف قدرتمند بیازماید.

اما از تمرینات قوی سپید انزلی خبرهایی خوبی به گوش نمی رسد و نادر دست نشان  و شاگردانش علی رغم این که در بازی اول سه امتیاز شیرین کسب نموده اند اما متاسفانه هافبک خود را در این بازی بعلت پارگی رباط صلیبی از دست دادند تا در همین ابتدای امر علی فاطمی را دیگر در اختیار نداشته باشند.

این اتفاق مهم برای دست نشان و دیگر بازیکنان بسیار ناراحت کننده بوده و تا حدودی آنها را از نظر روحی با مشکل مواجه ساخته و دل و دماغ چندانی برای ادامه تمرین درست و حسابی و مقابله با شاگردان علی لطیفی ندارند و این یعنی زنگ خطری که می تواند در همین ابتدای امر ملوانان را با مشکل مواجه سازد.

لازم بذکر است که علی فاطمی در زمان مربیگری علی دایی در پرسپولیس حضور داشت و الان در باشگاه ملوان بازی می کند که با این اتفاق معلوم نیست چه موقع بتواند به میدان برگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bjzdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم جدید ملوان رباط صلیبی پاره کرد
بد بیاری در هفته اول لیگ یک؛

ملوان با دو غائب به مصاف برق جدید می‌رود
دستان باز دست‌نشان روی نیمکت؛