تاریخ انتشار: 1396/05/18 20:32
کدام تیم بیشترین سهم را دارد؛
کد خبر: 190037

ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک در پایان هفته اول+جدول

هفته اول مسابقات لیگ یک با تمامی شیرنی و تلخی‌هایش پایان یافت.
ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک در پایان هفته اول+جدول

 هفته نخست لیگ یک با برگزاری 9 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد و در آن تیم های مس کرمان، شهرداری ماهشهر، ملوان، بادران، نساجی و نفت مسجدسلیمان موفق شدند حریفان مقابلش را شکست دهند و دیدار تیم‌های خونه به خونه با مس رفسنجان، آلومینیوم اراک با صبای قم و گل گهر با اکسین البرز نیز به تساوی انجامید. شهرداری ماهشهر با داشتن دو بازیکن در بالای جدول، بیشترین سهم را بین سایر تیم ها داشته است.

با بررسی ارزشمندترین بازیکنان هفته اول لیگ یک همراه فرتاک ورزشی باشید:

1. فرشید پاداش/ شهرداری ماهشهر

فرشید پاداش در بازی مقابل راه آهن به تنهایی سه گل را وارد دروازه این تیم نمود و پایه گذار گل چهارم این تیم نیز بود و در یک بازی رویایی، شهرداری ماهشهر را کمک کرد تا به سه امتیاز شیرین این بازی دست یابد و خود را مهیای دیدار با شهرداری تبریز در دومین هفته نماید. گلزنی فرشید پاداش آنهم سه گل و یک پاس گل در یک بازی و کسب 4 امتیاز، سبب شد وی عنوان با ارزش ترین بازیکن هفته اول را کسب کند.

2. احمد داوودی/ نفت مسجدسلیمان

داوودی در بازی مقابل ماشین سازی تبریز دو گل به ثمر رساند. وی یک بار با پای چپ و بار دیگر با ضربه سر موفق شد دروازه حریف را باز کند و نکته جالب درخصوص احمد داوودی آن است که دو گل وی از روی ضربه کرنر به ثمر رسیده است و او که قد و قامت کوتاهی دارد، توپ های سوم را در داخل محوطه جریمه با هوشیاری تبدیل به گل کرد و سه امتیاز شیرین خانگی را به حساب تیمش واریز کرد.

2. سجاد قنواتی/ شهردرای ماهشهر

ماهشهری‌ها در بهترین بازیکنان لیگ یک، یک نماینده دیگر نیز دارند. سجاد قنواتی کاپیتان امسال شهرداری ماهشهر در بازی با راه آهن درخشید و علاوه بر پاس گل زیبایی که به فرشید پاداش داد، در نیمه دوم موفق شد گل چهارم تیمش را به ثمر برساند و با همکاری فرشید، پاداش بازی خوبشان مقابل لوکوموتیورانان تهرانی را بگیرند.

3. مهرداد رضایی/ بادران تهران

بیشتر از آنکه درخشش مهرداد رضایی در بازی بادران مقابل فجرسپاسی دیده شود، تک گل اکبر صغیری دیده شد. مهرداد رضایی در نیمه اول موفق شد با یک پاس در عمق زیبا اکبر صغیری را راه بیاندازد و این موقعیت تبدیل به گل شود و اوج هنرنمایی رضایی در نیمه دوم و جایی بود که وی موفق شد برای تیمش پنالتی کسب کند اما صغیری قدر این موقعیت را ندانست و دروازه بان فجرسپاسی توپش را مهار کرد. رضایی اگر کمی خوش شانس تر بود و پنالتی بادران تبدیل به گل می‌شد، اکنون در جمع دومین بازیکنان برتر لیگ یک جای داشت.

شرح جدول:

بازیکنانی که موفق به گلزنی و یا ارسال پاس گل می شوند یک امتیاز مثبت به دست می آورند، بازیکنانی که ضربه پنالتی به دست می آورند در صورت گل شدن توپ، یک امتیاز(در حکم پاس گل) و در صورت گل نشدن توپ، نیم امتیاز مثبت دریافت می کنند.

تیم شهرداری ماهشهر با 8 امتیاز در صدر برترین تیم های لیگ یکی قرار گرفته است و تیم نفت مسجدسلیمان با 5 امتیاز امتیاز در رتبه دوم جای دارد.

نویسنده و طراح: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mybr5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جای خالی عباس زاده احساس نشد؛ غوغای فرشید، پاداش ماهشهر در اولین بازی!
با عملکردی خیره کننده؛

جدول کامل گلزنان لیگ یک در پایان هفته اول
فرشید پاداش مقتدرانه در صدر؛

شهرداری ماهشهر خشن‌ترین تیم لیگ یک در پایان هفته اول
با دریافت یک کارت قرمز و سه کارت زرد؛