تاریخ انتشار: 1396/05/20 17:52
در جلسه هیات مدیره باشگاه ملوان مصوب شد؛
کد خبر: 189599

مهران نصیری مدیرعامل جدید باشگاه ملوان شد

با تصمیم هیات مدیره باشگاه، مهران نصیری به عنوان سرپرت مدیرعاملی ملوان انتخاب و معرفی شد.
مهران نصیری مدیرعامل جدید باشگاه ملوان شد

 پس از استعفای مسعود رضاییان از مدیرعاملی باشگاه ملوان که ٢ هفته قبل و به صورت کتبی در اختیار مدیران باشگاه قرار گرفته بود، صبح امروز(جمعه) اعضای هیات مدیره در بندرانزلی و به ریاست دکتر احمد دنیامالی جلسه ای مهم برگزار کردند تا درباره مدیریت عامل باشگاه تعیین و تکلیف کنند. سخنگوی باشگاه ملوان بندرانزلی با اشاره به مطلب فوق گفت: (مهندس رضاییان از چند هفته قبل استعفای خود را در اختیار اعضای هیات مدیره قرارداده بود و تاکید داشت تا بسته شدن تیم، اغاز رقابتهای لیگ و تعیین مدیرعامل جدید به کارش دهد که همین اتفاق نیز رخ داد. در این جلسه امروز (جمعه) اعضای هیات مدیره ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات اقای رضاییان با استعفای ایشان موافق کردند.)

یکی از  بخش های جلسه امروز اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان انتخاب مدیرعامل جدید بود که اعضا به اتفاق ارا دکتر مهران نصیری را به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه انتخاب کردند.

ناخدا اذرگون ضمن تایید این خبر گفت: (دکتر مهران نصیری یکی از جوانان تحصیلکرده بندرانزلی و مورد قبول خانواده ملوان است که ضمن تحصیل در حوزه مدیریت ورزش، از سابقه حضور در تیم های پایه ای ملوان نیز برخوردار است و اعضای هیات مدیره تصمیم گرفت فرصت را در اختیار جوانان بومی قرار دهد که از فاکتورهای لازم جهت تصدی چنین پستی برخوردار هستند).

شایان ذکر است؛ مهران نصیری چهره ای دانشگاهی محسوب می شود و پیش از اینکه به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان انتخاب شود، به عنوان معاون اکادمی در باشگاه ملوان و عضو هیات علمی و استاد در دانشگاه مشغول به فعالیت بود. 

سخنگوی باشگاه ملوان اظهار داشت: (سرپرست جدید مدیرعاملی باشگاه دور از خانواده ملوان نیستند و به دلیل حضور در اکادمی و کارهای پژوهشی که در باشگاه داشته اند و تقریبا از شناخت مناسبی برخوردار هستند و ما امیدواریم که در سمت جدید نیز موفق باشند و پاسخ مناسبی برای اعتماد هیات مدیره باشگاه داشته باشند.)

گفتنی است؛ علیرضا کاویانی (سرپرست تیم ملوان) نیز حضور پیدا داشت و گزارشی از شرایط اماده سازی، اردوهای برگزار شده، شرایط بازیکنان و کادرفنی و همچنین برنامه های اینده تیم گزارشاتی به اعضای هیات مدیره باشگاه ارائه کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48z9lw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوریا غلامی: به سه امتیاز بازی با اکسین فکر می‌کنیم/ نقش هواداران ملوان در بازیهای خانگی مشهود است
هافبک ملوان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

مهاجم جدید ملوان رباط صلیبی پاره کرد
بد بیاری در هفته اول لیگ یک؛