تاریخ انتشار: 1396/05/20 19:39
شهرداری نتیجه نگیرد جهانبخش جوابگوی هواداران است؛
کد خبر: 189581

100 تومان بگیر بیا شهرداری/جیب خالی باشگاه و بازیکنان چند ده میلیونی!

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس که با برنامه ریزی و آرزوهای فراوان مجددا در لیگ دسته دوم امسال تیم داری می کند برای تحقق رویای صعود به لیگ دسته اول هدایت نیمکت خود را به علی نیکبخت سپردند.
 100 تومان بگیر بیا شهرداری/جیب خالی باشگاه و بازیکنان چند ده میلیونی!

 نیکبخت که با حاشیه های فراوانی به بندرعباس رفت و باب مذاکره را با مدیران این تیم باز کرد، در نهایت موفق شد که نظر آن ها را جلب کند و به عنوان سرمربی شهرداری معارفه شد. در اولین گام نیکبخت تیم خود را به تهران آورد. به دلیل گرمای بندرعباس و جذب بازیکنان بیشتر و بهتر، چند بازی تدارکاتی را در تهران برگزار کرد. از این اردو چیزی حدود بیست تا بیست و پنج روز از آن می گذرد ولی هنوز تیم در حال تست گیری می باشد و تکمیل نشده است.

با نگاهی گذرا به عملکرد این تیم در یک ماه اخیر می توان چند نکته را برداشت کرد. اول اینکه هر روزه شاهد هستیم که افراد زیادی سر تمرینات و تست های این تیم حاظر می شوند و در نهایت خط می خورند و هیچ یک از آن ها مورد قبول کادرفنی قرار نمی گیرد و پشت پرده آن بازیکنانی که از قبل انگار انتخاب شده بودند سر تمرینات حاظر می شوند و قرارداد می بندند.

نکته دوم صحبت هایی می باشد که در مورد بازیکنان تازه به خدمت گرفته این تیم می شود. بازیکنانی که با ارقام بسیار نجومی به این تیم رفته اند و اصل موضوع این می باشد که آیا در لیگ دسته دوم چنین قرارداد هایی مرسوم هست یا خیر!

نکته سوم آیا بندری ها توانایی پرداخت چنین ارقامی را دارند یا نه و فقط برای جذب بازیکنان جدید به آن ها چنین پیشنهاد هایی می دهند؟ رقم هایی مثل نود میلیون و صد میلیون تومان آن هم در لیگ دسته دوم خیلی کمتر عرف بوده و هست.

ضمنا یکی از نکات تاریک در مورد بندرعباس که می تواند هواداران را نگران کند نتایج خیلی بد و فوتبال بدی که این تیم بازی می کند چرا که در دیدار های تدارکاتی علاوه بر فوتبال بدی که بازی می کند نتایج قابل قبولی نیز کسب نمی کنند که آخرین شاهکار آن ها شکست مقابل گل ابریشم تازه لیگ دویی است. اگر شاگردان نیکبخت در دیدار های رسمی نیز  این چنین بازی کنند، بعید است بتوانند نتیجه بگیرد.

اگر بندری ها امسال نتیجه نگیرند کسی جز جهانبخش مدیرعامل این تیم نباید جواب گو باشد چرا که به نظر می رسد با سقوط آلمینیوم هرمزگان به لیگ دسته سوم و حضور شهرداری بندرعباس به عنوان تنها نماینده فوتبال هرمزگان در لیگ فوتبال کشورمان هواداران، تاب نتیجه نگرفتن و شکست را نیاورند.

 در این میان کسی جز جهانبخش مدیرعامل بندرعباس نمی تواند جواب گو باشد چرا که انتخاب علی نیکبخت با اختیارات تام او بوده و انتخاب بازیکنان جدید نیز از صفر تا صد را به سرمربی خود داده است. با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد شرایط دشواری را برای این تیم رقم بخورد. البته ذکر این نکته ضروری می باشد که بازیکنان صاحب نام و قدیمی این تیم از جمله فرهاد خیر خواه حاظر شدند با ارقام بسیار پایین تر به تیم پاس همدان بپیوندند ولی در تیم شهرداری بندرعباس نماندند در حالی که فصول قبل تیمی بسیار بهتر و با کیفیت تر داشتند، شاید بودجه کم بندری ها برای تیمداری مشکل ساز شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gx5m9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی نیکبخت: با جو و شرایط تیم شهرداری بندرعباس آشنا هستم
تنها هدفم صعود به لیگ دسته اول است؛