تاریخ انتشار: 1396/05/21 12:09
ادامه اتفاقات عجیب و قریب در تیم تبریزی؛
کد خبر: 189447

کارت بازی مدافع پاس همدان برای ماشین سازی صادر شد!

کارت بازی مدافع جدید تیم فوتبال پاس همدان برای حضور در ماشین سازی تبریز صادر شد.
کارت بازی مدافع پاس همدان برای ماشین سازی صادر شد!

 درحالی که حدود یک ماه قبل خبر پیوستن شهریار شیروند مدافع اسبق تیم ملی جوانان و امید به تیم پاس همدان رسانه ای شد و با پیراهن پاس حتی عکس یادگاری نیز گرفته بود، ناگهان سر از ماشین سازی در آورد.

شیروند حتی در بازی هفته اول ماشین سازی مقابل نفت مسجدسلیمان روی نیمکت سبزپوشان حضور داشت و کارت بازی نیز برای وی صادر شده بود و معلوم نیست که چطور بازیکنی که با پاس قرارداد امضا کرده، کارت بازی‌اش برای ماشین سازی صادر شده است!

این اتفاقات در ماشین سازی گویا به چیز ساده ای تبدیل شده است و ماشین سازان قصد داشتند کارت بازی مهرداد بایرامی که با مس کرمان قرارداد بسته بود را نیز صادر کنند اما با شکایت باشگاه مس این بازیکن فعلا از حضور در میادین محروم شده است و معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار این مهاجم باشد.

پیش‌تر نیز ماشین سازان با سالار افراسیابی که با خونه به خونه قرارداد امضا کرده بود وارد مذاکره شدند و افراسیابی با توافقی که با خونه به خونه داشت، موفق شد کارت بازی اش را برای ماشین سازی صادر کند و با این اتفاقات معلوم نیست تیم خطیبی با چه متر و معیاری بسته شده است و تیمی که می‌خواهد مدعی باشد این روزها اسیر حواشی فراوانی شده است.

نویسنده: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zerla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن جدید ماشین سازی مشکلی برای بازی ندارد
با صدور رضایت نامه؛

پیروزی ماشین سازی تبریز مقابل خوشه طلایی ساوه
پایان اردوی سبزقباها در تهران؛

دیدار دوستانه گل گهر و پاس همدان نیمه تمام ماند
دیدار دوستانه‌ای که به تنش منجر شد؛

علی لطیفی بر سر دوراهی اکسین-پاس
اختصاصی| البرز یا همدان؛