تاریخ انتشار: 1396/05/22 19:41
هشدار فرتاک ورزشی به مدیر تیم های بادران؛
کد خبر: 189163

مدیر رسانه باشگاه جهت دار عمل می کند/ افراد کوچک، بزرگترین آسیب ها را می زنند

باشگاه بادران که برای حضوری قدرتمند جهت راهیابی به لیگ برتر وارد مسابقات لیگ‌دسته اول شده در دیدار نخست خود موفق شد فجر سپاسی را شکست دهد.
مدیر رسانه باشگاه جهت دار عمل می کند/ افراد کوچک، بزرگترین آسیب ها را می زنند

 یاران ربیعی برای قهرمانی زیر نظر مدیر تیم های بادران ایزد سیف الله پور تمامی امکانات لازم جهت موفقیت را بهره مند هستند اما تنها نقطه تاریک این مجموعه که پیش بینی می شود در آینده ضربات مهلکی را نصیب باشگاه کند پست مدیر رسانه تیم است.

بر چه معیار و ملاکی چنین شخصی را مدیر رسانه کرده اند نمی دانیم اما به جناب سیف الله پور که شبانه روزی تلاش می کند توصیه می‌کنیم فکری به حال این پست حساس کند چرا که فرد مذکور جهت دار عمل کرده و در روز روشن از یک سایت خاص حمایت می کند. این جهت دار بودن را چند مرتبه به گوش مسئولان باشگاه آورده ایم اما کو گوش شنوا؟!

در تمامی تیم ها مدیر رسانه سعی دارد تنش ها را از باشگاه دور کند اما جالب است که طی یک و نیم فصل اخیر که این شخص با رابطه وارد باشگاه شده هیچ مطلبی نه حمایتی و نه مصاحبه ای به رسانه ها نداده است. البته گمان می رود برای فقط نشستن روی نیمکت تیم حین مسابقه دریافت چنین پولی که کم هم نیست بیشتر از این ها باید تلاش کند که تاکنون این‌ اتفاق نیفتاده است‌

باید ببینیم این نوع رفتار از جانب خود اوست یا به دستور سرمربی تیم محمد ربیعی چنین رویه ای را در پیش گرفته، اما هر چه که هست مطمئنا در آینده ای نزدیک چوب این اشتباهات کوچک به مجموعه آسیب وارد می کند.

نویسنده: "آلن حیدری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ornmg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 18 نفره ایرانجوان مقابل بادران اعلام شد
یاران مفتخر به خط شدند؛

طلسم ایرانجوان مقابل بادران شکسته می‌شود!
مفتخر به دنبال امتیازگیری در تهران؛

تصاویر/ دیدار فجرسپاسی و بادران تهران
از نگاه دوربین محمدرضا دهداری؛