تاریخ انتشار: 1396/05/23 21:41
سرمربی ایرانجوان در کنفرانس خبری بعد بازی؛
کد خبر: 188933

سعید مفتخر: روی داوری بازی نظر منفی دارم/ زمان کوتاهی نیاز داریم تا به آن آمادگی مطلوب برسیم

تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در تهران مقابل بادران تهران با نتیجه 3-1 شکست خورد.
سعید مفتخر: روی داوری بازی نظر منفی دارم/ زمان کوتاهی نیاز داریم تا به آن آمادگی مطلوب برسیم

به گزارش خبرنگار فرتاک ورزشی، سعید مفتخر سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر درخصوص بازی با ایرانجوان بوشهر گفت: تبریک عرض می کنم خدمت تیم بادران و روی اشتباهاتی که به بازیکنانمان نیز گوش زد کرده بودیم گل خوردیم. به بازیکنانمان هشدار داده بودیم که تیم حریف از راه اوت دستی و عمق تیم ما می خواهند به گل برسند اما هشدارهای ما کار ساز نبود و روی همین موارد گل خوردیم.

وی افزود: موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما متاسفانه به گل نرسیدیم. در همان نیمه اول می توانستیم با یک یا دو گل از بازی خارج شویم و بازی راحت تری را دنبال کنیم اما اینگونه نشد و نتوانستیم از موقعیت های به دست آمده خود استفاده کنیم.

سرمربی ایرانجوان افزود: تیمی که در عرض 15 روز بسته شده به نظرم کاری که من با این تیم کردم کار عالی بوده و خسته نباشید عرض می کنم خدمت بازیکنانم. مطمئن باشید در آینده بهتر خواهیم شد و نتایج بهتری خواهیم گرفت. زمان کوتاهی نیاز داریم تا به آن آمادگی مطلوب برسیم.

مفتخر ادامه داد: همه بازیکنان ما در زمین دارند تلاش می کنند و چون بدنسازی کار نکردیم طبیعی است که کمی افت نسبت به تیم حریف داشته باشیم. ما در نیمه اول خیلی خوب بودیم و مالک توپ و زمین بودیم در صورتی که در بازی گذشته اصلا دارای چنین شرایطی نبودیم و نمی توانستیم مالک توپ شویم و همین نشان از رشد فوتبالی تیم ما دارد.

وی درخصوص داوری این دیدار گفت: برید بازی را نگاه کنید و درخصوص داوری نظر دهید. توپ هایی که به گل تیم بادران منجر شد داور در چند صحنه قبلش به راحتی به سود تیم حریف سود می زد و همان ها سبب شد تا موقعیت نسیب تیم حریف شود و گل بخوریم. ضمن اینکه دو پنالتی برای تیم حریف گرفته شد و بسیار نسبت به داوری این بازی نظر منفی داریم. اول فصل است و اشتباهات داوری جزئی از بازی است اما انتظار داریم داوری ها در لیگ یک همانند کیفیت آن بالا برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gxbo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 18 نفره ایرانجوان مقابل بادران اعلام شد
یاران مفتخر به خط شدند؛

طلسم ایرانجوان مقابل بادران شکسته می‌شود!
مفتخر به دنبال امتیازگیری در تهران؛