تاریخ انتشار: 1396/05/24 14:40
حضور سید کوروش مرا ماهشهری کرد؛
کد خبر: 188787

بابا محمدی: دو بازی و هشت گل زده نشان دهنده کیفیت تیممان است

مهاجم تیم فوتبال شهرداری ماهشهر به تمجید از عملکرد تیمشان پرداخت.
بابا محمدی: دو بازی و هشت گل زده نشان دهنده کیفیت تیممان است

 بابا محمدی مهاجم شهرداری ماهشهر در گفتگویی با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص شرایط تیمشان عنوان کرد: خدا را شکر که بازی خوبی را مقابل شهرداری تبریز ارائه کردیم، تیم حریف دوندگی زیادی داشت اما ما نیز با توجه به شناخت نسبی که از حریف پیدا کردیم بازی خیلی خوبی را ارائه کردیم و در نهایت موفق شدیم چهار گل را وارد دروازه آنها کنیم.

وی افزود: یکی از مهم ترین دلایلم برای آمدن به ماهشهر حضور سید کوروش موسوی بود چرا که از قبل می دانستم تیم های وی همیشه هجومی بازی می کنند و قطعا در هر تیمی که وی حضور داشته فوتبالی زیبا را ارائه داده است.

مهاجم شهرداری ماهشهر ادامه داد: در دو بازی هشت گل را وارد دروازه حریفان کردیم که این خود نشان دهنده فوتبال هجومی تیم مان می باشد البته ناگفته نماند،خط دفاعی ما بسیار مستحکم عمل کرده و خیالمان از بابت خطوط دفاعی به خصوص درون دروازه راحت است و با خیالی راحت تر حمله می کنیم.

محمدی در پایان از مردم خوب ماهشهر و هواداران خونگرم این تیم تشکر کرد و افزود: از هوادارانمان تشکر می کنم که با حرارت خاصی بر سر تمرینات و بازی ها حاضر می شوند و انگیزه زیادی به بازیکنان و کادر فنی تیم می دهند و این نکته را بگویم که ما دراین فصل قطعا جزو مدعیان خواهیم بود و در اینده از تیم ما چیز های زیادی خواهید شنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2orvpq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بابا محمدی: محمود فکری در نرفتن من به نساجی دخیل نبود
مهاجم جدید شهرداری ماهشهر مطرح کرد؛

تصاویر/ دیدار شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز (2)
از نگاه دوربین مرتضی افراسیابی؛

در باد تائید ورزشگاه پیر بندرماهشهر نخوابید!
هشدار جدی به مسئولین ماهشهری؛