تاریخ انتشار: 1396/06/08 15:48
در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 185887

پورشخیعلی: شرایط امسال مس نسبت به فصل قبل خیلی فرق کرده است/ نگاهی به وضعیت راه‌آهن نکرده بودیم!

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان معتقد است که شرایط امسال مس نسبت به فصل قبل بهتر خواهد بود.
پورشخیعلی: شرایط امسال مس نسبت به فصل قبل خیلی فرق کرده است/ نگاهی به وضعیت راه‌آهن نکرده بودیم!

  احسان پورشیخعلی زننده گل اول تیم مس کرمان مقابل راه آهن در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" گفت: بازی خوبی بود. آماده بردن بودیم و اصلا به فکر این که تیم راه آهن بازیکن دارد یا نه، آماده هستند یا نه، را نکردیم و باقدرت آمدیم و خدا را شکر توانستیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم. البته اگه شرایط زمین  مساعدتر بود، تیم ما بیش از این می توانست موقعیت ایجاد کند و بهتر کار کند.

وی درخصوص شرایط این فصل مس گفت: شرایطم امسال نسبت به سال های قبل کمی تغییر کرده است و به یک پست عقب تر  رفتم و در دفاع راست بازی می کنم. باتوجه به تاکتیک تیم، فضایی ایجاد شده که بتوانم در حمله هم اضافه شوم و خداراشکر هم تا اینجای کار توانستم نظر اعتماد آقای نخعی را جلب کنم.

پورشیخعلی درخصوص بازی با گل گهر گفت: بازی با گل گهر باتوجه به اینکه دوتا تیم هم استانی هستند از حساسیت خاصی برخوردار می باشد و به نوعی دربی کرمان نیز محسوب می شود. شناخت خوبی از تیم گل گهر داریم و مثل همه بازی ها می رویم که با دست پر از زمین بیرون بیاییم.

بازیکن مس با تمجید از سرمربی خود ادامه داد: آقای احمد نخعی یکی از مربیان خوب کرمان هستند که باتوجه به پیشینه خوبی که چندین سال کنار این تیم داردریال توانسته از هر لحاظ یک تیم خوب را به وجود بیاورد و باوجود رفاقتی که با بچه ها و کادر فنی دارد انشاالله که تیم را به لیگ برتر ببرد و ثابت کند که مربیان کرمانی حقشان بیشتر از این ها می باشد.

وی در پایان گفت: در پایان صحبت هایم، آرزو می کنم تیم مس به لیگ برتر صعود کند و بتوانیم حداقل گوشه ای از دل مردم کرمان را شاد کنیم.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oryel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی تیکدری بهترین بازیکن هفته سوم لیگ یک شد
از نگاه مخاطبان فرتاک ورزشی؛