تاریخ انتشار: 1396/06/10 10:52
ما هیچ کاره بودیم؛
کد خبر: 185560

بهروان: عدم حضور هواداران مهمان در دربی مازندران؟ ما در هیئت فوتبال چنین تصمیمی نگرفتیم

رئیس هیئت فوتبال استان مازنداران اعلام کرد این هیئت هیچ دخالتی در تصمیم شورای شهر قائمشهر مبنی بر برگزاری دربی مازنداران بدون حضور هواداران تیم میهمان ندارد.
بهروان: عدم حضور هواداران مهمان در دربی مازندران؟ ما در هیئت فوتبال چنین تصمیمی نگرفتیم

 غلامحسین بهروان، در خصوص تصمیم هیئت فوتبال و شورای تأمین استان قائمشهر مبنی بر برگزاری دربی مازندران بین تیم‌های نساجی و خونه‌به‌خونه بدون حضور هواداران تیم میهمان،‌ اظهار داشت: ما در هیئت فوتبال چنین تصمیمی نگرفته‌ایم و این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم. شورای تأمین قائمشهر این تصمیم را گرفته و فقط در نامه‌ای به ما این تصمیم را اعلام کرده است.

وی ادامه داد: شورای تأمین مرجع بالا دست ما است و می‌تواند چنین تصمیمی بگیرد، اما هیئت فوتبال هیچ دخالت در این تصمیم نداشته است. شورای تأمین این تصمیم را به استانداری هم اعلام کرده و گفته است در بازی قائمشهر تماشاگران بابلی حضور نداشته باشند و در بازی برگشت هم تماشاگران قائمشهری به بابل نروند.

رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در ادامه با بیان اینکه اگر هواداران بابلی به ورزشگاه بیایند، کسی نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد، تصریح کرد: مگر روی پیشانی تماشاگران نوشته است که بابلی هستند یا قائمشهری؟ شورای تأمین قائمشهر هم می‌گوید که تماشاگران بابلی به صورت سازمان‌دهی شده به ورزشگاه نیایند. ما در هیئت فوتبال وظیفه داریم سکوهای پشت نیمکت تیم میهمان را خالی نگه داریم که این کار را هم خواهیم کرد.

بهروان در ادامه با تأکید بر اینکه در این تصمیم هیئت فوتبال هیچ نقشی نداشته است،‌ گفت: حتی ما را در جلسه هم راه ندادند، در حالی که شاید ما هم نظری داشتیم. شورای تأمین قائمشهر تصمیم خودش را در نامه‌ای به ما ارسال کرد و ما هم دقیقاً همان نامه را منتشر کردیم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که هیئت فوتبال چه نظری درباره این تصمیم شورای تأمین دارد، عنوان کرد: ما معتقدیم باید فضایی ایمن فراهم شود تا همه کنار هم بازی را تماشا کنند. باز هم می‌گویم اگر هواداران بابلی به ورزشگاه بیایند کسی نمی‌تواند مانع ورود آنها شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lnpyk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چه کسی پاسخگوی اتفاقات احتمالی دیدار خونه به خونه و نساجی حواهد بود؟

دلیل تغییر مکان محل تمرین خونه به خونه مشخص شد
برنامه ویژه نکونام برای بازی با نساجی؛