تاریخ انتشار: 1396/07/01 22:20
روزهای تاریک خطیبی پایان خواهد یافت؛
کد خبر: 181421

پیش بازی ماشین سازی-آلومینیوم اراک؛ شاگردان بصیری در انتظار کاری بزرگ در دیار ستارخان

در چارچوب رقابت های هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی ماشین سازی-آلومینیوم اراک؛ شاگردان بصیری در انتظار کاری بزرگ در دیار ستارخان

 ماشین سازان در هفته گذشته بر خلاف انتظار مقابل تیم نگون بخت راه آهن تهران به تساوی بدون گل دست یافتند تا دو امتیاز حساس خارج خانه را از دست رفته ببینند. امتیازی که خطیبی راحت می‌توانست به دست آورد اما وی نشان داد که فوتبال جای جوانمردی است زیرا او می‌توانست به نیمکت راه آهن خبر ندهد که بازیکن محروم این تیم کیست و به همین راحتی، پس از بازی کردن این بازیکن، به فدراسیون فوتبال شکایت می‌کرد و بازی را 3-0 به سود خود به پایان می‌رساند اما بااخلاق‌ترین سرمربی ایران، دست به چنین کاری نکرد و با جوانمردی، مقابل راه آهن به میدان رفت گرچه دو امتیاز حیاتی را از دست داد!

ماشین سازان که کمی از روز های اوج خود فاصله گرفتند باید مقابل تیمی به برد برسند که با حامد بصیری متحول شده است. اما در سوی دیگر ماجرا آلومینیوم اراک قرار دارد که با حامد بصیری جوان، در بازی گذشته در حالی که با یک گل مقابل نفت مسجد سلیمان پیش بودند به دلیل عدم تمرکز بازی برده را با تساوی عوض کردند تا آه از نهاد هواداران شهر اراک بالا برود. البته اراکی ها به این تیم و سرمربی بومی اش باید افتخار کنند تا بار دیگر فوتبال اراک را به جایگاه واقعی اش برساند. سوالی که به وجود می آید این می باشد که آیا بصیری و شاگردانش می توانند کاری بزرگ را در دیار ستارخان و باقرخان انجام دهند و با پیروزی دلچسب ماشین سازان را در خانه مات کنند و به اراک برگردند یا خیر.

گفتنی است ماشین سازی با پنج امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به خونه به خونه در مکان سیزدهم جدول و المینیوم اراک نیز با سه امتیاز از پنج بازی در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

ماشین سازی: مسعود همامی - سعید مهدی پور - مهدی قریشی - علی دیندار - شهریار شیروند - محمد پورمحمد - محمد رستمی - سعید مهری - فرزاد زامهران - مهرداد بایرامی - محسن دلیر

سرمربی: رسول خطیبی

آلومینیوم اراک: محمد رضا قویدل - ابوالفضل قربانی  - میلاد رخشان - فردین عابدینی - رسول سروش نیا - سعید یوسف زاده - حسین احمدلو - بهادر عبدی - ایمان رئیسی نسب - مهدی خلج - میثم  آقایی

سرمربی: حامد بصیری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbojl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی راه آهن تهران-ماشین سازی؛ سبزقباها هم لوکوموتیورانان را زمین گیر می کنند؟
سه امتیاز راحت در حساب خطیبی یا جدالی سخت؟