تاریخ انتشار: 1396/07/11 17:23
به یاد طوفان قائدی در هفت تیر بابل؛
کد خبر: 180043

پیش بازی خونه به خونه-ایرانجوان؛ نبرد شمال و جنوب باطعم سرمربیان جدید!

در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم خونه به خونه بابل و ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه تازه تعمیر شده هفتم تیر بابل به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی خونه به خونه-ایرانجوان؛ نبرد شمال و جنوب باطعم سرمربیان جدید!

 بابلی ها در هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان را در خانه اش شکست دادند تا نشان دهند که می توانند در قامت یک تیم مدعی به خونه به خونه نگاه کرد.

در سوی دیگر میدان نیز ایرانجوان نگون بخت که همچنان در حسرت اولین برد خود در رقابت های لیگ دسته اول فوتباب کشور می باشد قرار دارد که در هفته گذشته نیز مغلوب فجرسپاسی شیراز شد تا در آن بازی نیز آبستن اتفاقاتی برای ایرانجوان بوشهر باشد و سعید مفتخر از سمت خو استعفا دهد و غلامرضا دلگرم که سابقه سرمربی گری ایرانجوان را نیز در کارنامه خود دارد جایگزین مفتخر شود.

غلامرضا دلگرم و جواد نکونام هر یک به عنوان مربیان جانشین به تیم‌های خود ورود پیدا کرده‌اند و نبرد شمال و جنوب، باطعم مربیان جدید همراه خواهد بود. دیدار دو تیم، یک جنبه ویژه نیز خواهد داشت. این دو تیم در بازی برگشت فصل قبل در ورزشگاه هفت تیر به مصاف هم رفته بودند که طوفان مهدی قائدی سبب شد تا وی به فوتبال ایران معرفی شود و از بابل، درب‌های باشگاه استقلال را لمس کند. قائدی در آن بازی دیوانه‌وار ظاهر شد و موفق شد دو گل به ثمر برساند و ایرانجوان را به سه امتیاز حساس خارج از خانه برساند.

گقتنی است خونه به خونه با هشت امتیاز از شش بازی در مکان دهم جدول قرار دارد و ایران جوان نگون بخت نیز با تنها دو امتیاز نسبت به در مکان دور از انتظار هفدهم جدول قرار دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

خونه به خونه: میر رسول حسینی - سجاد مشکل پور - محمد قریشی - حمید دیوسالار - فرشاد فرجی - مهران امیری - میلاد ابطحی - مهدی خیری - هادی خیری - محمد قاسمی نژاد - روح الله باقری

سرمربی: جواد نکونام

ایرانجوان: علی عساکره - حسین موجی - میثم خداشناس - صادق گشنی - حسین کاظمی - سجاد مشایخ - حسین قدرتیان - علی بیگدلی - مسعود نظرزاده - اویس کردجهان - سجاد فیض اللهی

سرمربی: غلامرضا دلگرم



کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9x9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار از ایرانجوان پیش از سفر به بابل
غیبت سه مهره کلیدی و سفر به ساری به جای بابل؛

پیش بازی ایرانجوان-صبای قم؛ نبرد قعرنشینان لب ساحل!
عیار مفتخر و افاضلی مشخص خواهد شد؛

پیش بازی خونه به خونه-فجرسپاسی؛ گربه سیاه از شیراز آمد!
بابلی ها به دنبال شکستن طلسم نبردن مقابل کاکوها؛