تاریخ انتشار: 1396/07/17 22:31
پیش بازی ایرانجوان-آلومینیوم اراک؛
کد خبر: 179020

«دلگرم»؛ دلخوشی بوشهری‌ها / شاگردان بصیری به دنبال دومین پیروزی خارج از خانه

عصر سه شنبه دو تیم ایران جوان و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور در استادیوم شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم می روند.
«دلگرم»؛ دلخوشی بوشهری‌ها / شاگردان بصیری به دنبال دومین پیروزی خارج از خانه

 ایران جوان که به تازگی هدایت نیمکت خود را به مربی سابق خود غلامرضا دلگرم سپرده است سخت به دنبال این می باشد تا به اولین پیروزی فصل خود مقابل آلومینیوم اراک در خانه دست پیدا کند.

پیروزی مقابل اراکی ها سبب می شود با آرامش خاطر بیشتری به سوی رتبه های بالای جدول گام بردارد و خود را از قعر جدول جدا سازند.

ایران جوان هفته گذشته مقابل تیم مدعی خونه به خونه در بابل با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا عزم خود را برای پیروزی مقابل اراکی ها جزم کنند.

اما در سوی دیگر آلومینیوم اراک در ادامه روند خوب خود با حامد بصیری کاپیتان با دانش تیم اش قرار دارد، تیمی که در هفته گذشته در خانه تن به تساوی بدون گل مقابل تیم فجر شهید سپاسی داد تا همچنان به روند امتیاز گیری خود ادامه دهد تا با  آرامش بیشتری به سوی بازی مقابل تیم ریشه دار ایران جوان بوشهر برود تا با برد مقابل این تیم سه امتیاز شیرین را توشه راه خود به اراک کند.

گفتنی است که آلومینیوم اراک با هفت امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به مس رفسنجان در مکان چهاردهم جدول و ایران جوان نگون بخت نیز با کسب تنها دو امتیاز در مکان هفدهم جدول جای خشک کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5bqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی خونه به خونه-ایرانجوان؛ نبرد شمال و جنوب باطعم سرمربیان جدید!
به یاد طوفان قائدی در هفت تیر بابل؛

پیش بازی ایرانجوان-صبای قم؛ نبرد قعرنشینان لب ساحل!
عیار مفتخر و افاضلی مشخص خواهد شد؛