تاریخ انتشار: 1395/06/03 14:40
کد خبر: 265787

ستایش کلوپ از ستاره جدید تیمش

سرمربی لیورپول بعد از پیروزی قاطعانه در جام اتحادیه انگلیس به ستایش از خرید جدید تیمش پرداخت
ستایش کلوپ از ستاره جدید تیمش

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، و به نقل از اسکای اسپورت، دور دوم رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در یکی از دیدارهای مهم لیورپول با 5 گل از سد برایتون گذشت.

طبیعی است یورگن کلوپ از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی باشد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: خوشبختانه با ارائه یک بازی خوب و هجومی توانستیم به پیروزی برسیم و نشان دهیم که تیم خوبی هستیم. از عملکرد بازیکنان راضی هستم و شایسته این پیروزی بودیم.

کلوپ، سرمربی لیورپول به ستایش از سادیو مانه خرید جدید لیورپول پرداخت و گفت: به این بازیکن علاقه بسیار زیادی دارم. درست است که تنها چند بازی است که مانه در لیورپول بازی می کند اما مدت‌هاست که این بازیکن را دوست دارم و علاقه زیادی به سبک بازی او دارم. این بازیکن نشان داد که خرید خوب و تاثیر گذاری برای لیورپول بوده است. او هم توان بازی‌سازی دارد و  هم در گلزنی خوب ظاهر می شود. به خوبی توانایی این بازیکن را می دانم و می توانم بگویم او بازیکنی مناسب برای لیورپول خواهد رود.

قرمزپوشان آنفیلد در هفنه سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس کار سختی پیش رو دارند و باید برابر تاتنهام به میدان روند. سرمربی لیورپول در ادامه سخنانش درباره این بازی گفت: بازی سختی پیش روی ماست. باید بتوانیم سه امتیار را به دست آوریم. هفته قبل شکست تلخی را متحمل شدیم و دیگر فرصت اشتباه نداریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2og7yd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش تند کلوپ به سوال یک خبرنگار

زلاتان فاصله لیگ برتر با لالیگا را کاهش داد
فابیو کاپلو در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت