تاریخ انتشار: 1395/06/03 16:55
کد خبر: 265759

کلوپ: امیدوارم مصدومیت جان جدی نباشد

امره جان هافبک آلمانی لیورپول پس از دیدار برابر بورتون در چارچوب رقابت های جام اتحادیه، مصدوم شد
کلوپ: امیدوارم مصدومیت جان جدی نباشد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول ابراز امیدواری کرد که مصدومیت این بازیکن جدی نباشد. به گفته منابع آگاه، دوران درمان و نقاهت مصدومیت این بازیکن ملی پوش آلمانی خیلی به طول نمی انجامد. کلوپ پس از دیدار تیمش در رقابت های جام اتحادیه که با پیروزی شاگردانش با نتیجه ۵ بر صفر برابر بورتون به پایان رسید، وضعیت مصدومیت بازیکن تیمش را امیدوار کننده توصیف کرد. این مربی آلمانی در گفتگو با اسکای اسپورت گفت

او از ناحیه قوزک پا احساس درد دارد و از این بابت نگران است. در حال حاضر پای او درد ندارد و امیدوار است که وضعیت مصدومیت او خیلی وخیم نباشد.

کلوپ از عملکرد درخشان شاگردانش تمجید کرد و در ادامه گفت

ابتدا باید بگویم عملکرد خیلی خوبی در این بازی داشتیم و شاگردانم بسیار عالی و حرفه ای بودند. همیشه می توان فوتبال خوبی را ارائه داد و خیلی هم شگفت انگیز بود، بدون آنکه گلی دریافت کنیم، پنج گل بزنیم. در این صورت هیچ انتقادی به بازی ما وارد نمی شود. هوا بسیار گرم و رطوبت آن بسیار بالا بود. پس بازی کردن در چنین شرایطی اصلاً آسان نیست اما تیم ما بازی خوبی را ارائه کرد. ما بازیکنان اندکی داریم که در شرایط بازی قرار دارند زیرا برخی از بازیکنان ما تمرینات پیش فصل را به خوبی انجام داده اند اما در شرایط بازی حضور نداشتند. با همه این شرایط، بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

تیم فوتبال لیورپول در چارچوب رقابت های جام اتحادیه انگلیس با نتیجه ۵ بر صفر برابر بورتون به پیروزی رسید. گل های این دیدار را اوریجی، فیرمینیو، نیلور (گل به خودی)، استوریج (۲ گل) به ثمر رساندند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kamyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستایش کلوپ از ستاره جدید تیمش

زلاتان فاصله لیگ برتر با لالیگا را کاهش داد
فابیو کاپلو در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت