تاریخ انتشار: 1395/04/19 17:56
کد خبر: 274843

دل‌پیرو: کونته چلسی را در فصل اول قهرمان میکند

مهاجم پیشین یوونتوس و تیم ملی ایتالیا معتقد است سرمربی جدید آبی‌های لندند این توانایی را دارد که این تیم را در فصل نخست به عنوان قهرمانی برساند.
دل‌پیرو: کونته چلسی را در فصل اول قهرمان میکند

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / رقابت های لیگ برتر امسال با حضور مربیان بزرگی به جریان خواهد افتاد و در این بین آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیا در یورو 2016 هدایت چلسی را بر عهده خواهد گرفت که فصل قبل با حضور ژوزه مورینیو و گاس هیدینک نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و حتی سهمیه لیگ اروپا هم کسب نکرد.

سرمربی 46 ساله قرار است از این ماه کارش را به عنوان سرمربی چلسی در این تیم لندنی شروع کند.

الساندرو دل پیرو که در کنار کونته به عنوان بازیکن توانست 5 قهرمانی در لیگ ایتالیا را کسب کند و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز تجربه کرد، درباره حضور این مربی در چلسی گفت: کونته مربی فوق العاده ای است و عاشق انجام دادن کارهای سخت است. کسب سه قهرمانی پی در پی در لیگ ایتالیا همراه یوونتوس به خوبی تایید می کند که او چه مربی خوبی است. کونته به خوبی و مستقیم با بازیکنان صحبت می کند و اگر بازیکنان چلسی نیز دقیقا بفهمند که کونته از آنها چه می خواهد، چلسی فصل خیلی خوبی خواهد داشت و به احتمال زیاد قهرمان لیگ خواهد شد.

دل  پیرو ادامه داد: لیگ برتر امسال فوق العاده خواهد بود. بازیکنان و مربیان باکیفیت در لیگ امسال حضور دارند. با این حال فکر می کنم کونته شانس خیلی خوبی برای قهرمانی با چلسی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpezp

آخرین اخبار