تاریخ انتشار: 1395/06/03 17:24
کد خبر: 265751

تاج: با وجود مشکلات مالی برنامه های خود را تغییر نداده ایم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون با وجود مشکلات مالی برنامه های خود را در مورد بانوان و تیم های پایه تغییر نداده است
تاج: با وجود مشکلات مالی برنامه های خود را تغییر نداده ایم

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی،و به نقل از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در مراسم بدرقه تیم ملی زیر 16 سال دختران حاضر شد و بیان کرد:  حضور تیم ملی دختران زیر 16 سال ایران در بنگلادش محک سختی برای بانوان تیم ملی است. مایه افتخار و مباهات است که  بازیکنان تیم ملی با حجاب و پوشش اسلامی و با بهترین مناسبات فنی، به این مسابقات اعزام می شوند.

او در ادامه گفت:دختران ما  از نظر فنی آماده هستند و این تیم ملی مورد انتظار ما است.این توانمندی جمهوری اسلامی ایران است و دعای ما و همه مردم عزیز ایران بدرقه راه آنهاخواهد بود.

تاج هم چنین گفت:  با وجود اینکه مشکلات مالی ، فدراسیون فوتبال به هیچ وجه برنامه های خود را در مورد بانوان و تیم های ملی پایه برای آقایان و بانوان تغییر نداده و به صورت جدی کلیه برنامه های تیم های ملی و اعزام آنها را به اردوها، تورنمنت ها، مسابقات داخلی و خارجی انجام خواهد داد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: در این مسابقات و از جمع 6 تیم حاضر، تنها یک تیم صعود می کند و بازیکنان ما شرایط سختی در این مسابقات دارند. می دانیم که کشورهای کره شمالی، ژاپن و چین در زمره بهترین های آسیا از نظر فوتبال هستند، ولی بازیکنان ما هم باید به توانمندی های خود بیافزایید و آهسته آهسته مانند تیم های ملی فوتسال آقایان و بانوان، تیم ملی فوتبال ساحلی و بزرگسالان عنوان اول آسیا را نشانه بگیرند و بدون شک این مسیر طولانی و سختی است که باید به تدریج انجام شود اما ما به توانایی های آنها اعتقاد داریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kjrw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لطف بزرگ برانکو به کی روش