تاریخ انتشار: 1395/06/03 21:58
اختصاصی/
کد خبر: 265693

فکری: نساجی از تیم‌های قدیمی فوتبال ایران است/ تلاش می‌کنیم 3 امتیاز را کسب کنیم

سرمربی تسم نساجی مازندران در گفتگو با "ورزش‌سه" در مورد تیم نساجی گفت: مشغول تمرینات هستیم و خودمان را برای بازی‌های لیگ آماده می‌کنیم. هفته گذشته در مقابل ایران‌جوان بوشهر قرار گرفتیم و فکر می‌کنم بازی خوبی را هر دو تیم انجام دادند.
فکری: نساجی از تیم‌های قدیمی فوتبال ایران است/ تلاش می‌کنیم 3 امتیاز را کسب کنیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، بازیکن سابق استقلال در مورد بازی هفته چهارم مقابل مس کرمان افزود: همه بازی‌هایی که ما داریم سخت است. هنوز تیم‌ها شناخت کافی را از هم ندارند و هنوز شکل واقعی را پیدا نکرده‌اند و هنوز هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. در این هفته با توجه به اینکه ما در خانه خودمان بازی داریم تلاش می‌کنیم 3 امتیاز را کسب کنیم تا در جدول سروسامانی به وضع خودمان بدهیم.

وی در مورد هواداران تیم نساجی اضافه کرد: نساجی از تیم‌های قدیمی فوتبال ایران است و پشتوانه مردمی دارد. هواداران هم زیاد پیگیر نتایج این تیم هستند و امیدوارم خدا کمک کند و بتوانیم نتیجه بگیرد تا حمایت‌های هواداران هم بیشتر شود. هواداران می‌توانند نقش یاردوازدهم ما را ایفا کند و به بازیکنان انرژی او انگیزه بدهند.

مربی سابق استقلال در مورد استقبال از بهداد سلیمی در ورود او به کشور عنوان کرد: ایشان یکی از قهرمانان و پهلوانان ملی ما هیتند و حق بهداد را در بازی‌های المپیک خوردند. این موضوع جای تاسف دارد ولی هیچ چیزی از بزرگی ایشان و جایگاهی که دارد کم نمی‌شود. بهداد سلیمی برای کشور زحمت کشیده و در قلب مردم جا دارد.

وی در مورد ابراز علاقه بهداد سلیمی به تیم نساجی در برنامه خندوانه و حمایت از این تیم اظهار داشت: بهداد بچه قائمشهر است و مثل تمام بچه‌های قائم‌شهر به این شهر عرق دارد. بهداد سلیمی لطف خودشان را نشان دادند و در برنامه خندوانه از تیم حمایت کردند. از ایشان ممنون هستم و حمایت چنین چهره‌هایی می‌تواند کمک حال ما باشد.

محمود فکری در مورد شرایط مصدومین و محرومین این تیم گفت: خدا را شکر به غیر از یک بازیکن ما (محمد علی‌نژاد) که در بازی گذشته کارت قرمز گرفت محروم و مصدومی نداریم. همه یازده بازیکن داخل ما و تمام بازیکانی که روی نیمکت هستند همگی کیفیت خوبی دارند و در طول فصل می‌توانیم از همگی آن‌ها استفاده کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrl9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تمرین نساجی مازندران کنسل شد