تاریخ انتشار: 1395/06/03 22:10
بازیکن شاهین بوشهر؛
کد خبر: 265690

مجید خدابنده لو: حرکت روبه جلویی داشتیم و هر روز بهتر از دیروز می شویم

مجید خدابنده لو در گفتگویی در خصوص حضورش در تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: اولین دلیل انتقالم به تیم شاهین حضور آقای احمدزاده در این تیم بود و به دلیل اینکه چند سال شاگرد ایشان بوده و اعتمادی که به یکدیگر داریم خیلی راحت و دوستانه پیشنهاد تیم شاهین شهرداری بوشهر را پذیرفتم.
مجید خدابنده لو: حرکت روبه جلویی داشتیم و هر روز بهتر از دیروز می شویم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، هافبک شاهین شهرداری افزود: در سالهایی که شاهین در لیگ برتر بود و در زمان سرمربیگری آقایان کللی فرد و استیلی هم از این تیم پیشنهاد داشتم که شرایط برای حضورم در بوشهر میسر نشد. اما این فصل خوشحالم که در خدمت تیم پرطرفدار و محبوب بوشهری هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم بکار خواهم گرفت.

خدابنده لو در خصوص شرایط فعلی تیمش اشاره کرد: بیش از یک ماه از تمرینات تیم می گذرد و در این مدت اردوی خوبی در چادگان داشتیم و شرایط تیم روز به روز بهتر شده و با هماهنگی بوجود آمده در تیم و درایت کادر فنی حرکتی رو به جلو داشته ایم و دیدارهای تدارکاتی هم کمک مناسبی برای هماهنگی بیشتر تیم بوده است.

وی با اشاره به جایگاه شاهین در فوتبال کشور اظهار داشت: شاهین یکی از دوست داشتنی ترین تیمهای کشور است که متاسفانه به دلیل مشکلاتی که سالهای گذشته گریبانگیر این تیم شد این تیم پرطرفدار با سقوطش بخشی از مشتاقان فوتبال را از صحنه لیگ برتر خارج کرد.

هافبک میانی شاهین اذعان داشت: در سقوط تیم شاهین مردم و هواداران این تیم بیشترین ضرر و آسیب را دیدند و امیدوارم با حضور این هواداران مشتاق و پرشور و انگیزه ی مضاعفی که به ما بازیکنان خواهند داد برای صعود آماده تر شویم.

خدابنده لو در پایان گفت: در مجموعه مدیریتی باشگاه انسانهای شریف و دلسوزی حضور دارند که برای موفقیت تیم با حسن نیت در حال فعالیت هستند و شاید کاستی هایی هم وجود داشته باشد که امیدوارم با تلاش این مجموعه پرتلاش مسائل و مشکلات اندک هم مرتفع شود تا بازیکنان با آرامش خاطر برای موفقیت تیم محبوب و پرطرفدار شاهین تلاش کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlozw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دمشقی: احمدزاده از بین گزینه های بومی و غیربومی انتخاب شد