تاریخ انتشار: 1395/06/04 11:34
کد خبر: 265634

رحمانی: به دنبال نمایش نیستیم/ اردوی اسپانیا و ایتالیا قطعی نیست

مدیرعامل باشگاه یاسین قم تاکید کرد پیشنهاد برپایی اردوی برون مرزی خوب است اما به هیچ وجه به دنبال نمایش نیستند
رحمانی: به دنبال نمایش نیستیم/ اردوی اسپانیا و ایتالیا قطعی نیست

به گزارش سرویس فوتسال فرتاک ورزشی،

علی رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعلام خبر اعزام تیم  فوتسال این باشگاه به اردوی اسپانیا یا ایتالیا توسط سرپرست تیم گفت: این واقعیت دارد که ما دوست داریم در هر زمینه‌ای بهترین شرایط را فراهم کنیم و به اهداف عالی هلدینگ یاسین برسیم. همانطور که در دیگر زمینه ها رسیدیم اما این اتفاق به یکسری زیر ساخت ‌هایی نیاز دارد. در  ابتدا باید ببینیم کاری که انجام می‌دهیم واقعا لازم است و تغییر آن چنانی ایجاد می‌کند یا نه. برپایی اردو در ایتالیا یا اسپانیا پیشنهاد خوبی است اما ابتدا باید تمام جوانب را بررسی کرد و دید که آیا باشگاه همه کارهایش را انجام داده و فقط اردوی اروپایی مانده است؟ قطعا این روزها زمان مناسبی برای کارهایی که صرفا جنبه نمایشی داشته باشند نیست.

وی افزود: سال قبل سریع تصمیم می گرفتیم و به عنوان مثال تیم به اردوی قطر اعزام شد ولی امسال به جایی رسیدیم که باید کار منطقی انجام دهیم.  به هواداران قمی نیز اعلام کردیم امسال انتظاری جز منظم سازی باشگاه در کوتاه مدت نداشته باشند چراکه هنوز اداره کل ورزش و  جوانان استان قم  به صورت قطعی انتقال امتیاز  را به  باشگاه انجام نداده است و این اتفاق باید به صورت رسمی و طبق توافق فی مابین در فدراسیون ثبت شود. نامه نگاری‌های آن صورت گرفته اما حقیقتا به لحاظ قانونی این انتقال انجام نشده است. پس می‌بینید که ما هنوز کارهای مهم تری داریم.

مدیرعامل باشگاه یاسین قم با بیان این که سال گذشته چوب اعزام تیم به قطر را خوردیم، اذعان‌ کرد: اعزام تیم به قطر کار اشتباهی بود. خود بازیکنان بیشتر از این موضوع ناراحت بودند و گفتند با رفتن به قطر خسته شدیم و آسیب دیدیم. باشگاه یاسین امسال یک ساله شده، تجربه کسب کرده و آزمون و خطاهایش را تا حد زیادی انجام داده است. به همین دلیل امسال به دنبال نمایش نیستیم. امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای با کمیته‌ فنی تشکیل می‌دهیم تا تصمیمات لازم را در مورد  برنامه‌های تیم اتخاذ کنیم.

رحمانی همچنین درباره حضور  فعال محمد حسن انصاری فرد بعد از 12 سال در فوتسال و رفتنش به تمام بازی‌های خارج از خانه تیم به ایسنا گفت‌: حضور انصاری فرد در باشگاه یاسین  به نفع   کل فوتسال است. زمانی که او در ورزشگاه‌ها حضور پیدا می‌کند، مورد تشویق همه قرار می‌گیرد. یکی از وظایف باشگاه‌های حرفه‌ای همین است که افراد پیشکسوت را مورد  استفاده قرار دهد. البته آقای انصاری فرد پیشکسوت نیست و همین الان اگر بخواهد می‌تواند از بازیکنان تیم هم بهتر بازی کند. به‌ هر حال می‌گویند وقتی می خواهی از یک نفر آدرس بپرسی، ابتدا ببین او چند بار این مسیر را رفته است. انصاری فرد طلای نابی است که تمام مسیرهایی که ما می‌خواهیم برویم را صدها بار رفته و برگشته و نتایجش را دیده است. ما به سایر باشگاه‌ها نیز توصیه می‌کنیم  به دنبال انصاری فردها باشند.

رحمانی در پایان از نتایج  تیمش در ‌هفته‌های نخست لیگ ابراز رضایت کرد و گفت‌:  تیمی که در زمان بسیار کوتاهی بسته شده است، در حال‌ حاضر در بالای جدول قرار دارد و اگر اتفاقات عجیب در بازی با شهروند ساری رخ نداده بود، در صدر جدول قرار داشت.  از کادر فنی تیم تا به اینجای کار راضی هستیم. سرمربی تیم کاملا با اهداف باشگاه همسو است و یکدلی و اتحاد را در تیم ایجاد کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9dxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه های معوقه لیگ برتر فوتسال اعلام شد