تاریخ انتشار: 1395/06/04 17:48
لیگ قهرمانان اروپا؛
کد خبر: 265549

بازتاب درخشش سردار آزمون در رسانه های معتبر اروپا

درخشش مهاجم ایرانی روستوف در آخرین بازی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا که منجر به اولین صعود نایب قهرمان روسیه به این رقابت ها شد بازتاب گسترده ای در رسانه های اروپایی داشت.
بازتاب درخشش سردار آزمون در رسانه های معتبر اروپا

سردار آزمون بدون شک یکی از پدیده های روستوف در دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا بود چون با دو گلی که وارد دروازه اندرلخت و آژاکس کرد نشان داد آینده درخشانی پیش رو دارد. گلزنی مهاجم تیم ملی ایران به قهرمان چهار دوره لیگ قهرمانان اروپا از کشور هلند بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های اروپا داشت تا جایی که تمام محافل خبری معتبر به درخشش این بازیکن اشاره کردند که بخشی از آنها را می خوانید.

 

دیلی میل؛ آزمون کابوس هلندی ها شد

سایت معتبر دیلی میل در تحلیل رقابت های شب پایانی پلی اف لیگ قهرمانان با تعجب از شکست سنگین آژاکس قهرمان چهار دوره اروپا برابر تیم ناشناس روستوف نوشت:« آژاکسی ها بعد از تساوی 1-1 در خانه با این امید به روسیه سفر کردند که در بازی برگشت کار صعود را تمام کنند اما گل زیبای سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران تمام ارزوهای آنها را به کابوسی وحشتناک تبدیل کرد چون این گل راه فروپاشی بیشتر تیم هلندی را برای روستوف هموار کرد تا با چهار گل بهخ پیروزی تاریخی برسند».

 

 

اسپورت مدیاست؛ شگفتی روستوف

سایت معتبر ایتالیایی هم در تحلیل های خود از تیم های صعود کننده به مرحله گروهی به نتایج دیشب اشاره و نوشت:« روستوف با از پیش رو برداشتن آژاکس نشان داد که می تواند شگفتی های زیادی خلق کند. این تیم جوانان و بازیکنان مستعد زیادی دارد که در مرحله گروهی می توانند به کابوس هر حریفی بدل شوند که تنها کافی است به گلزنان آنها در مرحله پلی آف نگاهی بیاندازید».

 

 

چمپیونات؛ افتخار بزرگ برای روستوف

سایت معتبر روسی هم نوشت:« با گل زیبایی که سردار آزمون با پرش بلند خود به ثمررساند موتور گلزنی روستوف روشن شد تا آنها با کسب نتیجه ای تاریخی تمام بحران های اطراف باشگاه را به فراموشی سپرده و شبی رویایی برای طرفداران شان رقم بزنند. طرفداران روستوف باید قدردان زحمات قربان بردی اف باشند که چنین تیمی برای آنها ساخت و در شب تولدش هدیه بزرگی به مردم شهر داد».

خبرگزاری دولتی روسیه، اسپرت اکسپرس، آر اسپرت و دیگر رسانه های معتبر روسی تصاویر شادی گلزنی سردار آزمون را در گزارش صعود تاریخی روستوف به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار دادند.
 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gjqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایرانی‌های چمپیونزلیگ سرخابی نیستند