تاریخ انتشار: 1395/06/04 18:04
کد خبر: 265536

پرسپولیس را می بریم و به صدر جدول میرویم

هافبک متعصب تراکتورسازان گفت: «بازیکنانی مثل کرار، ادینهو، نوری یا بنگر اسامی کوچکی نیستند، با قهرمانی در لیگ برتر و شاید هم جام‌حذفی جواب خیلی حرف‌ها را خواهیم داد.»
پرسپولیس را می بریم و به صدر جدول میرویم

سینا عشوری چه آن زمان که پیراهن ذوب‌آهن را بر تن داشت و چه چند فصل اخیر که پیراهن تراکتور را بر تن داشته نشان داده به تیم خود تعصب دارد و از تمام توانی که دارد برای موفقیت آن تیم استفاده می‌کند.

ابتدای فصل خیلی تلاش کرد تا حضورش در تیم اول شهر تبریز ادامه‌دار باشد زیرا می‌خواهد با این تیم قهرمانی در لیگ برتر را جبران کند. به گفته خودش این اتفاق این فصل خواهد افتاد و جام بالای دست کاپیتان تراکتور در روز آخر بازی‌ها خواهد رفت.

اظهارات عشوری را در ادامه می‌خوانید:

* در تعطیلات لیگ برتر وضعیت تیم چطور است؟
– تمرین می‌کنیم و کادر فنی برنامه‌ریزی کرده تا از شرایط بازی کردن خارج نشویم. به این منظور چند بازی دوستانه را در دستور کار قرار دادیم تا علاوه بر برطرف کردن نقاط ضعف و بالا بردن نقاط قوت آماده‌تر از قبل پا به ادامه لیگ بگذاریم.

* اول فصل تلاش زیادی کردی تا همچنان در تراکتور بمانی. پشیمان نیستی؟
– چرا باید پشیمان باشم؟ تراکتور هوادارانی دارد که عاشق تیم خود و فوتبال هستند. به همین دلیل دوری از آنها سخت است. علاوه بر این چون می‌دانستم تمام ابزار برای قهرمانی در لیگ برتر مهیاست خواستم به اندازه خود در موفقیت تیم نقش هر چند کوچکی داشته باشم.

* اما اول فصل مصدوم شدی و شانس آوردی که مصدومیتت جدی نبود؟
– دقیقا. خدا را شکر که فقط دو بازی تیم مصدوم بودم، اگر طولانی‌مدت می‌شد کارم سخت شده و از اهدافم دور می‌شدم.

* چه اهدافی امسال داری؟
– اول که به طور حتم موفقیت تراکتور و جام گرفتن تیم است زیرا بعد از چند سال باید جام به تبریز برود. همانطور که گفتم همه ابزار برای قهرمانی آماده است. مدیریت باتجربه و کاربلد، کادر فنی با عقبه و حضور بازیکنان جدیدی که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد علاوه بر این می‌خواهم با عملکرد قابل‌قبول خود نظر مثبت کارلوس کی‌روش را برای حضور در تیم ملی هم جلب کنم تا شاید مسافر جام جهانی شوم.

* از بازیکنان جدید صحبت کردی اما برخی می‌گفتند تراکتور تبدیل به مدرسه پیرمردها شده است؟
– همانطور که گفتم خیلی از تیم‌ها آرزوی داشتن آنها را دارند. بازیکنانی مثل کرار، ادینهو، نوری یا بنگر اسامی کوچکی نیستند، با قهرمانی در لیگ برتر و شاید هم جام‌حذفی جواب خیلی حرف‌ها را خواهیم داد.

* از این بحث فاصله بگیریم، در شروع دوباره لیگ باید با پرسپولیس بازی کنید، این بازی را چطور می‌بینی؟
– به نظر من به نوعی فینال زودرس است زیرا تیم‌های اول و دوم جدول به مصاف هم می‌روند. این بازی جنگ‌ هافبک‌ها است و هر تیمی میانه میدان را در اختیار بگیرد پیروز میدان خواهد بود. از بازی با پرسپولیس فقط برد می‌خواهیم و به کمتر از آن راضی نمی‌شویم. می‌خواهیم صدر جدول را در دست بگیریم. و اگر به صدر آمدیم آن را از دست نخواهیم داد.

* حریف را چطور می‌بینی؟
– پرسپولیس تیم قابل احترامی است. از کادر فنی و بازیکنان خوبی تشکیل شده است اما ما در این بازی فقط برد می‌خواهیم.

* برخی خبرها حکایت از آن دارد که شاید بازی در بیرون تبریز و حتی تهران برگزار شود؟
– این عدالت نیست. ما میزبان هستیم و باید از میزبانی خود نهایت استفاده را ببریم. اگر برعکس این اتفاق می‌افتاد آنها قبول می‌کردند؟ هر چند ما در همه جای ایران یک ورزشگاه شاید هم بیشتر طرفدار داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbo77

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 دلیلی ندارد در ورزشگاه آزادی با پرسپولیس بازی کنیم
عشوری:از آماده نشدن ورزشگاه یادگار امام (ره) ضربه می‌خوریم