تاریخ انتشار: 1395/06/05 11:45
اختصاصی/
کد خبر: 265423

یاسر وکیلی: دربی گیلان در روند نتیجه گیری ملوانان تاثیر گذار خواهد بود

اکثر تیم های حاضر در لیگ یک در شرایط یکسانی قرار دارند.
یاسر وکیلی: دربی گیلان در روند نتیجه گیری ملوانان تاثیر گذار خواهد بود

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، یاسر وکیلی بازیکن پیشین تیم های صنعت نفت آبادان و نفت تهران می گوید هدف اصلی ملوان بازگشت به لیگ برتر است و قطعا به این هدف خواهد رسید.

وکیلی در خصوص بازی هایشان در سه هفته نخست گفت: در مقابل راه آهنی ها بازیکنان حریف خوب بازی نکردند و بیشتر در قالب دفاعی بازی کردند. البته دو، سه موقعیت خوب داشتیم که آنها را به گل تبدیل نکردیم. در بازی مقابل فولادیزد هم آب و هوای یزد در کسب نتیجه ما تاثیرگذار بود.

وی در ادامه افزود: فولادیزدی ها به مانند ما تیمشان دیر بسته شده بود اما علت هماهنگی آنها حفظ اسکلت اصلی تیم است ولی ملوان بازیکنان جدیدی را جذب کرده و برای هماهنگی نیاز به زمان دارد.

او درباره شرایط لیگ یک هم اینطور توضیح می دهد: اکثر تیم های حاضر در لیگ یک در شرایط یکسانی قرار دارند و همه برای صعود به لیگ برتر می جنگند. در میان تمام تیم ها این خونه به خونه و بادران هستند که در پیش فصل توانستند تیم های پرمهره ای را ببندند ولی اینطور هم نیست که سایر تیم ها دست روی دست بگذارند و هیچ کاری برای رسیدن به لیگ برتر انجام ندهند.

وی در پایان درباره دربی این هفته شمالی ها می گوید: امیدوارم مقابل سپیدرود بازی خوبی را از ملوان شاهد باشید، درست است دربی پرهیجانی برگزار خواهد شد اما این را هم بدانید که این بازی در روند نتیجه گیری ملوان تاثیرگذار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6o6j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت سه بازیکن سپیدرود به انزلى
اختصاصی/