تاریخ انتشار: 1395/06/05 16:29
ادینیو:
کد خبر: 265364

امیدوارم پرسپولیس را ببریم و من هم گل بزنم

مهاجم برزیلی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امیدوار است که تیمش در بازی هفته پنجم لیگ برتر پرسپولیس را شکست دهد و خودش در این بازی موفق به گلزنی شود.

 امیدوارم پرسپولیس را ببریم و من هم گل بزنم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، لوسیانو ادینیو در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، ابتدا در مورد تکل خشنی که روی پای مهدی شریفی در تمرین هفته گذشته زد، گفت: من از شریفی عذرخواهی کردم و حتی در صفحه‌ام در یکی از شبکه‌های اجتماعی دوباره این کار را انجام دادم. من عمداً کاری نکردم و خوشحالم که برای مهدی اتفاق بدی نیفتاد. امیدوارم او خیلی زود برگردد و برای تراکتورسازی گل بزند.

 

وی در ادامه وضعیت تراکتورسازی را مطلوب خواند و درباره شرایط این تیم برای دیدار مقابل پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: ما فقط تمرین می‌کنیم و باید منتظر شروع لیگ باشیم. بازی با پرسپولیس هم سخت است، اما باید سه امتیاز را بگیریم. آنها صدرنشین هستند، ولی ما برای رفتن به صدر جدول باید پرسپولیس را در زمین خودمان شکست بدهیم.

 

ادینیو درباره شانس گلزنی‌اش در بازی با پرسپولیس گفت: قبلاً به پرسپولیس گل زده‌ام و مثل هر مهاجمی دوست دارم دوباره به این تیم گل بزنم. امیدوارم پرسپولیس را ببریم و من هم گل بزنم، البته دوست دارم بازی تأثیرگذاری انجام بدهم و زیاد مهم نیست چه کسی گل بزند. مهم این است که سه امتیاز بازی را بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pj6ol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رسما اعلام شد/ یادگار به بازی تراکتور- پرسپولیس نمی رسد