تاریخ انتشار: 1395/06/05 17:15
کد خبر: 265359

پرسپولیس و دو تیم دیگر دنبال بمب اصلی نقل و انتقالات

با وجود این که فصل نقل وانتقالات به پایان رسیده اما شاید چند هفته دیگر شاهد یک بمب نقل وانتقالاتی دیگر باشیم.
پرسپولیس و دو تیم دیگر دنبال بمب اصلی نقل و انتقالات

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی،  بمبی که چند تیم مطرح لیگ برتر علاقه زیادی به جذب آن دارند. سروش رفیعی، بازیکن سرباز تراکتور که با تمام شدن سربازی‌اش باید تکلیف ادامه فصل را مشخص کند. در حال حاضر در مورد رفیعی سه مدعی وجود دارند. تراکتورسازی که خواهان تمدید قرارداد با او بعد از اتمام سربازی‌اش است. پرسپولیسی‌ها که گفته می‌شود از مدت‌ها پیش به شدت پیگیر حضور او در پایتخت هستند. فولاد خوزستان هم ادعا می‌کند که سروش رفیعی بازیکن آنهاست و باید بعد از اتمام سربازی‌اش به فولاد برگردد.

 

هنوز مشخص نیست چه اتفاقی در مورد این بازیکن خواهد افتاد اما نعیم سعداوی می‌گوید که یک جای خالی برای بازیکن موردعلاقه‌اش نگه داشته است. او در این مورد گفت:«با سروش رفیعی چندین جلسه صحبت کردم. او جزو معدود بازیکنان بسیار خوب از لحاظ فنی و اخلاقی است. توانایی رفیعی خیلی بالاتر از چیزی است که اکنون می‌بینید. امیدوارم او به حداکثر توانایی‌اش برسد. جایگاه او فراتر از آسیا است.

 

او قراردادی با مجموعه فولاد دارد و ما تشنه این هستیم که هرچه زودتر او را در مجموعه فولاد داشته باشیم. بر همین اساس با وجود اینکه می‌توانیم 18 بازیکن بزرگسال در لیست تیم داشته باشیم تصمیم قطعی ما این است که نام 17 بازیکن را رد کنیم و یک جای خالی با افتخار برای رفیعی حفظ کنیم. باشگاه و هواداران منتظر بازگشت او هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kawjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضاییان به رقیب پرسپولیس می پیوندد